۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 55270836

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بازنگری در توسعه زیرساخت‌ها و سفر ارزان به جزیره در دستور کار منطقه آزاد قرار گرفته است.

سفر به کیش ارزان می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، جلسه‌ای با محوریت "تحقق سازمان مشارکتی، بازنگری در توسعه زیرساخت ها، سفر ارزان به کیش، معافیت های مالیاتی، گسترش فعالیت های رسانه‌ای صدا و سیما، تسریع در فرآیندهای اداری" با حضور مدیرعامل، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و تعدادی از سرمایه گذاران جزیره در هتل آرامیس پلاس برگزار شد.

جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فعالان اقتصادی را ذی‌نفعان اصلی سازمان مشارکتی عنوان داشت: بهره گیری از تجارب و دانش فنی فعالان اقتصادی در تغییر ساختارها می تواند این منطقه را به یک شرایط مطلوب برساند.

وی بر ضرورت بازنگری زیرساخت های مختلف جزیره کیش اشاره داشت و گفت: توسعه زیر ساخت های انرژی،کاهش نرخ بلیت هواپیما، واردات خودرو از جمله برنامه های مهم سازمان منطقه آزاد کیش است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در چهار چوب قوانین و مقرارت؛ تمام زیرساخت ها در بخش های مختلف جزیره توسعه خواهد یافت.

آهنگران با بیان این که هیچ برهه زمانی با دهه نخست  شکل گیری منطقه آزاد کیش قابل مقایسه نیست، گفت: در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان سازمان گام های موثری جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و استاندارد سازی در حوزه های مختلف برداشته خواهد شد.

وی از تدوین برنامه مدون برای ترسیم آینده روشن کیش و تغییر اساسی در رویکرد  و ساختار مناطق آزاد خبر داد و افزود: در آینده نزدیک شاهد اقدامات موثر و کارآمدی در منطقه آزاد کیش خواهیم بود.

جعفر آهنگران یکی از مهمترین موضوعات سازمان منطقه آزاد کیش را خانه های سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: با گفتمان و بررسی شیوه های کارآمد می توانیم موفق تر عمل کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حکمروایی موثر محلی در جزیره کیش را به عنوان یک الگوی برتر در سطح کشور معرفی کرد و گفت: نهادهای مدنی، انجمن ها و سرمایه گذاران نقش مهمی در تحقق این امر مهم دارند.

این مسؤول اولویت شمردن جزیره کیش به منافع شخصی را از مؤلفه های مهم حمکروایی محلی عنوان کرد و بیان داشت: دغدغه اصلی تمام فعالان اقتصادی در گرو منافع جزیره است و این اقدام ارزشمند سبب فراهم شدن زمینه توسعه و پیشرفت کیش خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری جلسات مداوم مانع زدایی رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

جعفر آهنگران بر نقش موثر صدا و سیمای مرکز کیش در جذب سرمایه گذاران به این منطقه تاکید کرد و گفت: گستره فعالیت های صدا و سیمای کیش می تواند ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه علی عرب معاون عمرانی و زیربنایی، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، معراج نادری فصیح معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و محمود افتاده مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک در راستای مانع زدایی راه کارها و شیوه های کارآمد برای مرتفع کردن مشکلات پیش رو فعالان اقتصادی ارائه دادند.  

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید