بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در برابر مجهز شدن ایران به تسلیحات هسته ای، ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه برنامه هایمان را برای آن، آماده کنیم.

گانتس: باید خود را برای ایران هسته‌ای آماده کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای سیاست ایران هراسی گفت که آنها باید خودشان را برای یک ایران هسته ای آماده کنند.

 به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در دانشکده دفاع ملی رژیم صهیونیستی با طرح ادعای تلاش جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به سلاح هسته ای  گفت: ما باید برنامه هایمان را برای احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای آماده کنیم.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در برابر بزرگترین تهدید، یعنی مجهز شدن ایران به تسلیحات هسته ای، ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه به ظرفیت انسانی خود اتکا و ظرفیت ها و برنامه هایمان را نیز  برای آن، آماده کنیم.

گانتس همچنین از دولت خواست تا به سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه حفظ آنچه را "برتری نظامی اسرائیل" توصیف کرد بدهد.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده زرادخانه هسته ای و به همین دلیل، بزرگترین تهدید در خاورمیانه به شمار می آید اما هرگز این مسئله را نپذیرفته و عضو هیچ یک از معاهدات بین المللی مرتبط با تسلیحات هسته ای نیست.

این در حالی است که برنامه هسته ای ایران همواره تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار داشته و مطابق با قوانین بین المللی در این زمینه بوده است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران همچنین بارها تاکید کرده اند که تهران هیچ گاه به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلام هسته ای نبوده و نیست و برنامه هسته ای کشورمان ماهیت کاملا صلح آمیز دارد.

23311

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید