ضرایب جدید فوق العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

فوق العاده حقوق معلمان تعیین شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، اعمال فوق العاده ویژه معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصد از ابتدای فروردین ماه را بلامانع دانست.

ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان از سوی محمدباقر نوبخت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به محسن حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.


بر این اساس، ضرایب جدید فوق العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ به شرح زیر، قابل اجراست است: 


ـ فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام ۲۱ درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب ۲۱ درصد، خبره ضریب ۲۴ درصد و عالی ضریب ۲۷ درصد محاسبه و در احکام حقوقی فرهنگیان اعمال می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن نامه محمد باقر نوبخت؛ ریییس سازمان برنانه و بودجه به حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«در پاسخ به نامه ۹ خرداد سال ۱۴۰۰، بدین وسیله به آگاهی می رساند که درخواست دستگاههای اجرایی و آن وزارتخانه در برخورداری از حداکثر تا ۵۰ درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق العاده های مستمر موضوع بند ۱۰ ماده ۴۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، با توجه به مصوبه سال ۹۳ هیأت وزیران که این سقف را حداکثر تا ۳۵ درصد تعیین کرده است، قانونی و قابل اجرا نیست. 


لذا در این راستا اعمال فوق العاده ویژه موضوع مصوبه مذکور برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی با رعایت مفاد مصوبه یاد شده و ترتیبات مندرج در جزء (۵) بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و سایر قوانین و مقررات ذی ربط، از ابتدای سال جاری در سقف اعتبارات مصوب بلامانع است».

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 1
    درود بر نوبخت
  • معلم IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    بند تفاوت تطبیق ما را هم از اول فروردین امسال حذف کردند، لطفاً بند مذکور را هم اعمال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید