الهه حصاری با اشاره به نقش آفرینی در زخم کاری مهدویان می‌گوید: سریال زخم کاری اولین و بهترین تجربه‌ی من با آقای مهدویان است. بهترین اتفاقی که در سال ۹۹  برایم افتاد همین پیشنهاد آقای مهدویان برای بازی در زخم کاری بود.

الهه حصاری: بهترین اتفاق سال پیشنهاد بازی در زخم کاری مهدویان بود

سلام نو- سرویس فرهنگ و هنر: الهه حصاری ستاره جوان سینمای ایران این روزها به خاطر درخشش در راند چهارم علیرضا امینی و ورود به به سریال زخمِ کاری محمدحسین مهدویان حسابی در مرکز توجه قرار دارد. او به تازگی برای بازی در فیلم راند چهارمِ علیرضا امینی موفق به دریافتِ جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه شده است و از هفته گذشته نیز در نقشِ کیمیا وارد سریالِ زخم کاری محمدحسین مهدویان شده است. 

الهه حصاری در گفت و گو با سلام نو از تجربه‌ی کاری خود با این دو کارگردان می‌گوید.

از تجربه‌ی همکاری دوباره با علیرضا امینی و دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر زن بگویید.

بازی در فیلم راند چهارم تجربه‌ی سوم بنده با آقای علیرضا امینی بود، انتهای خیابان هشتم اولین همکاری و بعداز آن نگران نباش سارا که در جشنواره بین المللی قزاقستان هم جایزه بردیم و درانتها  این فیلم راند چهارم که جایزه بهترین نقش اول زن را دریافت کردم. از حس و حال بعد از دریافت این جایزه همین‌قدر بگویم که اصلا نمی‌توان بیانش کرد، بسیار خوشحال شدم و قطعا برای هر بازیگری این اتفاق خوشایندی است.

همکاری با محمدحسین مهدویان در زخم کاری را چودنه توصیف می‌کنید؟

سریال زخم کاری اولین و بهترین تجربه‌ی من با آقای مهدویان است. بهترین اتفاقی که در سال ۹۹  برایم افتاد همین پیشنهاد آقای مهدویان برای بازی در زخم کاری بود بود. گروهِ به شدت حرفه ای که داشتند، یک تجربه به یادماندنی برای من به‌جا گذاشتند و آقای مهدویان با اخلاقِ حرفه ای و کاربلد بودنشان جایی برای بحث نمی‌گذارند.

شما هم مبتلا به کرونا شدید؟ چه آسیب هایی برای حرفه‌ی شما داشت؟

ویروس کرونا چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ اقتصادی به شدت به کل جهان آسیب زد، مخصوصا این‌که ما مجبور بودیم گاهی ماسک نزنیم. من هم اخیرا مبتلا به کرونا شده بود و دعا می‌کنم هرچه سریع‌تر جهان از این موضوع رها شوند.

 در بین مردم بیشتر با کدام فیلم شناخته شدید؟

فیلمی که در آن دیده شدم، اول بیتابی بیتا بود که بعد از آن سریال هشت و نیم دقیقه و شخصیت یلدا شناخته شد و بعداز آن هم برکه‌ی سریال ممنوعه.

این روزها شایعات مختلفی درباره زندگی بازیگران منتشر می‌شود، با این شایعات چه باید کرد؟

خدا را شکر که من تا به اینجای کار شایعه‌ی منفی نداشتم اما هر کس نظر شخصی خود را در مواجهه با این‌گونه مسائل دارد، به‌نظر من در مقابل شایعه های منفی فقط سکوت می‌تواند رفتار صحیحی باشد. طبیعتا در شایعه‌ی مثبت هم رفتار و واکنش مثبتی را انتظار دارم.

نظرتان درباره مهاجرت بازیگران چیست؟

مهاجرت بازیگر ها کاملا تصمیم شخصی است و ما نمی‌توانیم قضاوتی داشته باشیم چون ممکن است هرکسی در آن شرایط قرار بگیرد و انتخابِ شخصی خود را داشته باشد.

الگوی شما در بازیگری؟

بنده از بزرگان این عرصه یاد گرفتم اما الگوی خاصی ندارم، و از جهتی نمی‌دانم الگوی کسی هستم یا خیر ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی همه‌ی ابزارهای ما اعم از کتاب و فیلم و ... مجازی شده است،  بیشتر تربیت و بزرگ شدن کودکان در خانواده ای که  به فیلم و کتاب علاقه دارند هم تاثیرگذار است و این باعث پیشرفت آن‌ها می‌شود.

برای آینده چه پروژه‌هایی در پیش دارید؟

در رابطه با کارهای آینده هم موضوعِ قطعی نیست و فقط صحبت کردیم اما ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید