در ابتدا بهتر است کمی با مفهوم تابلو تبلیغاتی آشنا شویم؛ تابلو به معنی نشانه، امضاء و یا علامت است که می تواند حاوی پیام های مختلفی از قبیل اطلاع رسانی، اخبار و یا تبلیغات باشد که در همین ارتباط باید گفت که تابلو ها با استفاده از متریال هایی مانند چوب، آلومینیوم، آهن، بنر، فلکس و ... ساخته می شوند که به نوع تبلیغاتی آن یا همان پیام رسان تبلیغاتی آن، تابلو تبلیغاتی گفته می شود.

کدام تابلوی تبلیغاتی برای کسب و کارمان مناسب است؟

تبلیغات در دنیای امروز بسیار قابل توجه قرار گرفته است و تمامی اصناف و مشاغل را درگیر خود نموده؛ اما نکته اینجاست که تبلیغات به چندین روش قابل انجام است که هر کسب و کاری می تواند از هر روشی برای رونق بخشیدن به بازار خود از آنها بهره گیرد.
اینکه کدام روش تبلیغات می تواند روی کسب و کارها تاثیر مفید و به جایی را ایجاد نماید نیز خود قابل بحث و توضیح است؛ ما در این مطلب می خواهیم بپردازیم به موضوعی که ارتباط مستقیمی با یکی از روش های تبلیغاتی به نام تبلیغات محیطی دارد و با چند تابلو تبلیغاتی در کسب و کارها آشنا شویم.
تابلو تبلیغاتی چیست؟
در ابتدا بهتر است کمی با مفهوم تابلو تبلیغاتی آشنا شویم؛ تابلو به معنی نشانه، امضاء و یا علامت است که می تواند حاوی پیام های مختلفی از قبیل اطلاع رسانی، اخبار و یا تبلیغات باشد که در همین ارتباط باید گفت که تابلو ها با استفاده از متریال هایی مانند چوب، آلومینیوم، آهن، بنر، فلکس و ... ساخته می شوند که به نوع تبلیغاتی آن یا همان پیام رسان تبلیغاتی آن، تابلو تبلیغاتی گفته می شود.
ارتباط نوع تابلو و نوع شغل
گفتیم که تابلو های تبلیغاتی با استفاده از انوع متریال ها ساخته می شوند که مسلما هر کدام از آنها قبل از پیدایش و به وجود آمدنشان دارای تفکرات و تدابیری از قبل اندیشیده شده بوده اند که این تفکرات و ایده پردازی ها توسط صنف و شغلی به نام تابلو سازی انجام می گیرد.
مسلما متریال هایی که با استفاده از آنها، تابلو های تبلیغاتی ساخته می شوند می توانند از اصلی ترین مواردی باشند که شکل و ظاهر یک تابلو را تعیین می کنند و همین مورد باعث انتخاب هر تابلو برای اصناف مختلف نیز خواهد بود.
می دانیم که امروزه مشاغل مختلفی در سطح جامعه مشغول به فعالیت هستند که انتخاب صحیح و درست یک تابلو تبلیغاتی می تواند ارتباط مستقیمی روی در آمد زایی و فروش محصولاتشان داشته باشد.
در ادامه با چند نوع تابلو تبلیغاتی و اشاره به برخی از مشاغل می توانیم انتخاب دقیق تری در سفارش یک تابلو تبلیغاتی داشته باشیم.

تابلو نئون فلکسی

کدام تابلوی تبلیغاتی برای کسب و کارمان مناسب است؟


تابلو نئون فلکسی یک تابلو تبلیغاتی است که از جدید ترین تابلو های تبلیغاتی در تابلو سازی بشمار می رود؛ ساخت و شکل گیری این تابلو الهام گرفته از تابلو نئون شیشه ای است که تابلو نئون شیشه ای هم یکی از تابلو هایی است که می توان گفت قدمت تابلو سازی را با آن می سنجند و در حقیقت تابلو سازی مدرن را مدیون تابلو هایی مانند تابلو نئون، تابلو فلزی، تابلو نئون پلاستیک و ... هستیم.
تابلو نئون فلکس در رنگ بندی های مختلفی ساخته می شود و به همین دلیل می تواند از پر کاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی در رابطه با اصنافی مانند فست فود ها، بستنی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها و مشاغلی از همین دست باشند.

تابلو چلنیوم

کدام تابلوی تبلیغاتی برای کسب و کارمان مناسب است؟


یکی از تابلو های تبلیغاتی که بسیار بسیار از آن می توانیم در فضای اینترنتی و آنلاین اطلاعات کسب کنیم و بدانیم، تابلو تبلیغاتی حروف برجسته ای به نام تابلو چلنیوم است که این تابلو از پر فروش ترین ها در صنعت تابلو سازی نیز بشمار می رود و میان مشتریان از پر استقبال ترین ها می باشد.
تابلو چلنیوم همانطور که گفتیم یک حروف برجسته است و قابلیت روشنایی را هم دارد و با استفاده از متریال های با دوامی مانند چنلیوم، پلکسی گلاس، پی وی سی و اس ام دی ساخته می شود.
نکته ای که بسیار در رابطه با تابلو چلنیوم مهم بشمار می رود این است که تابلو چلنیوم به عنوان یک تابلو تبلیغاتی در رابطه با تمامی اصناف و مشاغل قابل استفاده است؛ در حقیقت تابلو چلنیوم آنقدر همه گیر و پر کاربرد است که هیچ محدودیتی در استفاده از آن در مشاغل وجود نخواهد داشت.
از کاربرد های تابلو چلنیوم می توانیم در تبلیغاتی چون تابلو شرکت ها، تابلو اداره ها، تابلو مغازه فست فودها، تابلو مبلمان فروشی ها، تابلو سردر پاساژ ها، تابلو کلینیک های پزشکی و بیمارستان ها و موارد بسیاری دیگر نام ببریم.

تابلو لایت باکس

کدام تابلوی تبلیغاتی برای کسب و کارمان مناسب است؟


تابلو لایت باکس یک نوع دیگر از تابلو تبلیغاتی است که به شکل یک جعبه و یا باکس ساخته می شود که بعد از ساخت از داخل با استفاده از متریال های نوری نور پردازی می شوند.
تابلو لایت باکس دارای رویه ای از جنس پارچه، پلکسی گلاس و یا بک لایت است که پیام تبلیغاتی روی آن به نمایش گذاشته می شود؛ این نوع از تابلو به دو شکل ساده و ضد آب ساخته می شود که در حقیقت هر کدام از آنها مناسب فضای داخل و بیرون خواهند بود، اما بیشترین کاربرد تابلو لایت باکس را می توان استفاده از آن در محیط داخل عنوان نمود.
تابلو های لایت باکس نیز هیچ محدودیتی در رابطه با کاربردشان به عنوان تبلیغات اصناف وجود ندارد و می توان از آنها به عنوان تبلیغات مغازه ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، رستوران ها، اداره ها و مشاغل دیگر نام برد.

چطور تابلو مناسبمان را انتخاب کنیم؟

در آخر می رسیم به این موضوع که چطور تابلو تبلیغاتی مناسب شغلمان را انتخاب کنیم؛ فرقی نمی کند مشغول به فعالیت در کدام صنف هستید، به هر حال باید به این موضوع آگاه باشیم که تبلیغات و تابلو تبلیغاتی می تواند تاثیر مستقیمی روی کسب کار داشته باشد و یک مجموعه و صنف را به شناخته شدن و موفقیت برساند.
مجموعه های زیادی در سطح شهر هستند که می توانیم از آنها در رابطه با سفارش تابلو تبلیغاتی مشاوره داشته باشیم که یکی از آنها تابلو سازی نوین لایت به آدرس اینترنتی novinlight.com است.
از فعالیت این مجموعه می توان به ساخت تابلو مغازه، ساخت تابلو لایت باکس، تابلو نئون فلکس، تابلو چلنیوم، تابلو لاسوگاسی، تابلو حروف استیل و بسیاری دیگر از حروف های برجسته و تابلو های تبلیغاتی اشاره نمود. 

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید