در بخشی از این پیام آمده است: فقدان حمید علیدوستی‌شهرکی، نویسنده متعهد و توانمند کشور که اخیرا در نوزدهمین دوره جایزه قلم‌زرین برای رمان بُرشکن تجلیل و قدردانی شد، ضایعه‌ای است جبران‌ناپذیر.

خانه کتاب درگذشت حمید علیدوستی شهرکی را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از خانه کتاب و ادبیات ایران نوشت: در متن این پیام آمده است: درگذشت یکی دیگر از اهالی قلم، جامعه فرهنگی کشور را در بهت و اندوه فرو برد.

فقدان حمید علیدوستی‌شهرکی، نویسنده متعهد و توانمند کشور که اخیرا در نوزدهمین دوره جایزه قلم‌زرین برای رمان بُرشکن تجلیل و قدردانی شد، ضایعه‌ای است جبران‌ناپذیر؛ اما آثار او همواره به یادگار می‌ماند و نامش را در تاریخ فرهنگ و ادب ایران‌زمین زنده نگاه می‌دارد.

خانه کتاب و ادبیات ایران، این ضایعه را به خانواده زنده‌یاد حمید علیدوستی شهرکی، مردم استان چهارمحال و بختیاری همچنین جامعه ادبی کشور تسلیت گفته و برای آن مرحوم، غفران الهی را خواستار است.

حمید علیدوستی شهرکی (متولد ۱۳۴۹) نویسنده رمان بُرشکن (سوره مهر، ۱۳۹۹) که در نوزدهمین جشنواره قلم زرین موفق به کسب عنوان برتر بخش داستان بزرگسالان شده بود، بر اثر عارضه قلبی  و در سن ۵۱ سالگی در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد درگذشت.

 این نویسنده فقید پس از ایست قلبی تنفسی به بیمارستان هاجر شهرکرد انتقال داده شد و پس از آن به بیمارستان آیت‌الله کاشانی، که تلاش پزشکان برای احیای وی بی‌نتیجه ماند و دار فانی را وداع گفت. کتاب وضعیت های نمایشی در شاهنامه فردوسی (سوره مهر، ۱۳۹۸) یکی دیگر از آثار برجای مانده از این نویسنده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید