شرکت اوربیتال اسمبلی، خود را اولین شرکت سازنده تجهیزات فضایی در مقیاس‌های بزرگ معرفی کرده و در حال حاضر مشغول ساخت ربات‌هایی برای فرستادن به فضا برای ساخت هتل فضایی است.

گذراندن تعطیلات در فضا واقعی می‌شود / آمریکا هتل فضایی می‌سازد!

به گزارش سلام نو، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی ای نوشت: شرکت Orbital Assembly که شرکتی آمریکایی است و در زمینه ساخت و ساز فضایی فعالیت دارد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که توانسته فناوری‌های لازم برای ساخت هتل فضایی را ایجاد کند. کالیفرنیا مرکز اصلی این شرکت است و قصد دارد تا قبل از رسیدن سال ۲۰۳۰، گذراندن تعطیلات در فضا را واقعی کند.

شرکت اوربیتال اسمبلی، خود را اولین شرکت سازنده تجهیزات فضایی در مقیاس‌های بزرگ معرفی کرده و در حال حاضر مشغول ساخت ربات‌هایی برای فرستادن به فضا برای ساخت هتل فضایی است. هدف این شرکت فضایی، ساخت هتل فضایی به نام Voyager است که به شکل یک حلقه با قطر ۲۰۰ متر طراحی شده و در مدار زمین می‌چرخد و جاذبه‌ای مشابه با نیروی جاذبه روی زمین را شبیه سازی می‌کند. این هتل فضایی منحصر به فرد، طوری طراحی شده که مجلل، لوکس و راحت باشد. هتل وویجر جاذبه این مصنوعی دارد که با چرخش آهسته سازه هتل ایجاد می‌شود.

رویای هتل فضایی در مسیر تحقق قرار گرفت

این شرکت اخیرا یکی از فناوری‌هایی که به ساخت هتل فضایی کمک می‌کند را رونمایی کرد، این دستگاه Demonstrator Structural Truss Assembly Robot نام دارد. تیم آلاتور، یکی از مدیران این پروژه گفت که ما در حال آماده شدن برای اولین پرتاب هستیم، این پرتاب برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

شرکت Orbital Assembly نمونه اولیه ربات مونتاژ کننده ساختاری PSTAR را تا سال ۲۰۲۳ به مدار می‌فرستد. این ربات ۵۲ متر PSTAR را به صورت دایره در فضا مونتاژ می‌کند تا نمونه اولیه هتل فضایی ساخته شود. PSTAR سازه‌ای فلزی با چهارچوب مثلثی است که در ساخت پل و سازه‌های فضایی استفاده می‌شود. در داخل این ساختار دایره‌ای چهار ماژول قرار می‌گیرد. اگر همه چیز طبق برنامه این شرکت پیش برود، Orbital Assembly اولین شرکتی است که توانسته جاذبه مصنوعی در فضا ایجاد کند.

همچنین این شرکت امیدوار است این هتل لوکس فضایی تا سال ۲۰۲۷ بهره برداری شود. کسانی که مهمان این هتل می‌شوند به امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، رستوران، سالن کنسرت و نمایی از زمین دسترسی دارند. به گفته این شرکت، هتل وویجر می‌تواند پذیرای ۴۰۰ مهمان باشد. هنوز هزینه اقامت در این هتل مشخص و اعلام نشده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید