پلیس تهران در خصوص درگیری مسلحانه با صاحب یک سگ توضیحاتی را مطرح کرد.

دلیل برخورد مسلحانه پلیس با یک سگ‌گردانی در تهران اعلام شد / فیلم

به گزارش سلام نو، سگ گردانی در اماکن عمومی ممنوع است. سگ گردانی موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان میشود. فیلمی از برخورد پلیس با سگ گردانی در فضای مجازی منتشر شد. سرباز گشت کلانتری با سگ گردانی رفتار غیرمحترمانه ایی داشت. شهروندان درخواست بسیاری برای برخورد با سگ گردانی داشتند.

حضور سگ ها در پارک ها گاها موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان بوده؛ از این رو طرح برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

اجرای طرح برخورد با سگ گردانی

در پی مطالبات و درخواست بسیاری از شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰در خصوص برخورد با موضوع سگ گردانی، با توجه به اینکه نگهداری سگ در مجتمع های مسکونی موجبات آزار و اذیت سایر سکنه را در پی داشته و همچنین حضور سگ ها در پارک ها گاها موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان بوده؛ از این رو طرح برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فاتب، بیان داشت: در این رابطه طی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ در شهرک گلستان حوزه کلانتری ۱۴۱ که فیلم آن تحت عنوان برخورد پلیس با سگ گردانی نیز در فضای مجازی پخش شده، با توجه به تماس تلفنی شهروندان، گشت کلانتری ۱۴۱ گلستان در محل حضور پیدا کرده و پس از تذکر لسانی، افسر گشت، با برخورد نامناسب صاحب سگ مواجه شده و در ادامه به علت فحاشی صاحب سگ، متاسفانه سرباز گشت کلانتری رفتار غیر حرفه ای داشته و این موضوع در حال بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بنده خدا IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 3
    خیلی بیجا میکنه سگی که برای گله اس رو میاره، تو زندگی شهری و اینجوری با قانون برخورد میکنه وقتی داره فحاشی به قانون و مامور قانون میکنه ، بقول خودشون باید سگ کِش کنن ببرننش تا بفهمه سگ جاش پشت گوسفنده نه توی آپارتمان اونی هم که داره فیلم میگیره خیلی بی شعوره شما هم ... بماند
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      0 1
      هنوز هیچ مصوبه ای برای منع سگ گردانی نداریم اینو عضو شورای شهر گفته پس این مامور داره سلیقه ای برخورد میکنه قانون سلیقه ای و میلی نیست بعدشم مامور حق نداره برخورد فیزیکی بکنه طرف مقابل مقاومت میکنه باید تقاضای کمک کنه ولی خب اینجا ایران کسی به قانون اهمیتی نمیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید