آتشنشانان کالیفرنیایی با هلی کوپتر موفق به نجات یک اسب گرفتار شده در میان صخره ها شدند.

ویدیویی از لحظه نجات اسب گرفتارشده با هلی کوپتر

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی و جان همه موجودات ارزشمند است و این دقیقا کاری است که آتشنشانان کالیفرنیایی برای نجات جان یک اسب گرفتار شده در صخره انجام دادند. آن‌ها برای خارج کردن این حیوان که با پشت در میان صخره گرفتار شده بود از یک فروند هلی کوپتر کمک گرفتند. ویدئویی که مرکز آتشنشانان اورنج کانتی در توئیتر منتشر کرد لحظه نجات یافتن این حیوان را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که آتشنشانان این حیوان را با طناب به یک هلی کوپتر بسته و پس از به پرواز درآمدن هلی کوپتر این اسب از میان شکاف صخره بیرون کشیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که هلی کوپتر از زمین فاصله گرفته و در نقطه‌ای دیگر فرود می‌آید. مرکز آتشنشانی اورنج کانتی در توضیح این ویدئو نوشت: «تیم حرفه‌ای امداد و نجات ما، خدمه عملیات هوایی و بقیه بلافاصله برای نجات یک اسب که در سن خوان کاپیسترانو گرفتار شده بود وارد عمل شدند. ما یکی از تکنیکال‌ترین روش را برای نجات این اسب بکار گرفتیم.»

این کلیپ پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۶ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها زحمات تیم آتشنشانی برای نجات اسب را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اسب‌ها واقعا حیواناتی هستند که خدمات زیادی به انسان رسانده اند. اقدام شما تحسین برانگیز بود. از شما ممنونم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید