معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری سارق مسلح تحت پوشش مأمور خبر داد.

دستگیری مامور مسلح قلابی در تهران

سارق مسلح تحت پوشش مامور قلابی در تهران شناسایی شد و به دام افتاد.

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" بیان داشت: بیست و سوم خرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت مسلحانه تحت عنوان مأمور حسب دادخواهی ۲ تبعه افغانستان به اداره یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی عنوان کرد: شاکیان در تحقیقات پلیسی اظهار داشتند، حوالی ساعت ۱۸۰۰ سیزدهم خرداد ماه در حالی که در تقاطع اتوبان "آزادگان – فتح" به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ سفیدرنگ شده بودند، راننده خودرو پس از طی مسافتی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و با تهدید بوسیله یک قبضه سلاح کمری رولور کلیه اموال و مدارک همراه شاکیان شامل: یک دستگاه گوشی موبایل به مارک سامسونگ به همراه ۲ عدد کارت عابربانک با اخذ رمز آنها را از ایشان اخذ و پس از پیاده کردن  مال باختگان در محدوده میدان زیباشهر متواری می گردد.

بازداشت مامور قلابی در تهران

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی ابراز داشت: در راستای پیگیری موضوع و در جریان اقدامات پلیسی به عمل آمده همچون بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم، اطلاع حاصل گردید، تلفن همراه یکی از مالباختگان در اختیار شخصی به هویت کریم می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تصویر کریم به رویت شکات رسید که صراحتاً وی را به عنوان سارق مسلح شناسایی نمودند. در ادامه روند پیگیری پرونده طی تحقیقات پلیسی مشخص گردید متهم مورد نظر در امر خرید و فروش مواد مخدر نیز فعالیت دارد

سرهنگ نثاری افزود: با اطلاعات بدست آمده کارآگاهان طی ساعت ها اقدامات پلیسی و اطلاعاتی علیرغم اینکه آدرس دقیقی از محل سکونت و حضور کریم بدست نیامده بود کارآگاهان موفق می شوند، در غرب تهران وی را شناسایی، دستگیر نمایند.

مامور قلابی مسلح تهرانی ها را می ترساند

سرهنگ نثاری در پایان گفت: کریم در مواجهه حضوری با شکات به عنوان سارق مسلح تحت پوشش مامور مورد شناسایی قرار گرفت. و اقدامات پلیسی کماکان برای کشف سلاح و سایر جرائم احتمالی دیگر  متهم  با جدیت ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید