بنابر استعلام از سازمان سینمایی، امکان پخش بازی استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه در سینماها وجود ندارد.

 بازی استقلال و پرسپولیس در سینماها پخش می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از سینماپرس، بعد از حواشی اکران بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق در سینماها که در پی آن وجه بلیت‌های فروخته شده این بازی ملی تنها ساعاتی باقی مانده به آغاز این مسابقه به متقاضیان تماشا در سینماها مرجوع و اکران بازی در سینماها کنسل شد، شواهد نشان می‌دهد که امکان پخش یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال داخلی؛ بازی استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه در سینماها وجود ندارد و بنا بر استعلام از سازمان سینمایی نیز اجازه اکران این بازی صادر نشده است.

سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی که پیش‌تر از شرایط و امکان رونق سینماها با پخش بازی‌های فوتبال توضیحاتی ارایه داده بود، درباره اکران بازی استقلال و پرسپولیس به مهر گفت: با توجه به اتفاقی که در بازی ایران و عراق پیش آمد و به یکباره و در حالی که بلیت‌های این بازی فروخته شده بود، مجبور به برگرداندن پول بلیت مخاطبان شدیم، دیگر برای اکران بازی استقلال و پرسپولیس تقاضایی ندادیم.

سالن‌های سینمایی از هفته گذشته و با آغاز اکران فیلم‌های جدید جان دوباره گرفته‌اند. فیلم سینمایی «دینامیت» در حالی این روزها رکورد پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرده است که با توجه به شرایط قرمز شهرهای بزرگ مانند تهران، استقبال از فیلم‌های روی پرده با حداقل ظرفیت ممکن و بدون تبلیغات در جریان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید