معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان درباره انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و نمایش قداره توسط یکی از آنها توضیح داد.

توضیحات پلیس درباره ماجرای درگیری دختران نوجوان در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: پس از انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و نمایش قداره توسط یکی از آنها به لحاظ حساسیت موضوع و باز نشر گسترده آن در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل انتشار دهنده این کلیپ و دختر نوجوان که اقدام به درگیری کرده بودند شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی احضار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان دهنده این است که افراد خاطی در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده بودند و دوست شده بودند و تحت تأثیر القائات منفی دوستان ناباب خود دست به این گونه رفتارها زده‌اند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: در واقع بروز این گونه رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه زنگ خطری است برای خانواده‌ها که نظارت بیشتری بر دوستان فرزندان خود و فعالیت فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه که باعث کاهش احساس امنیت شهروندان شود توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه به برخورد قاطع و قانونی می‌شود خاطرنشان کرد: عواملی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار این درگیری در فضای مجازی کرده بودند شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید