مردم ایران همیشه امیدوار، خونگرم و صبور هستند. شاید در سال‌های اخیر متوجه شویم که یک مقدار کم حوصله و گرفتارتر شده اند، اما باز هم می‌توانیم صبر و امید را در وجودشان ببینیم، آرزو می‌کنم در جامعه خنده روی لب همه‌ی مردم باشد.

ناراحتم که چرا نتوانستم خودم را بیشتر از این وقف مردم کنم

سلام نو سرویس فرهنگ و هنر: همیشه احساس می‌کنم خیلی از توانایی‌های من دیده نشده، در واقع فرصت داده نشده که از همه‌ی توانایی‌هایم استفاده کنم. این سخنان محسن حاجیلو، گزارشگر و مجری پیشکسوت صدا و سیما است. گزارشگری که بیشتر با گزارش‌های مردمی جذابش در خاطره‌ها مانده است. با این وجود مدتی است به او و هم نسلانش فرصت کمتری برای عرض اندام داده می‌شود و همین مساله بهانه‌ای شد تا با او به گفت و گو بنشینیم.

متن کامل این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

در حال حاضر مشغول انجام چه کاری هستید؟

این روز ها بیشتر در جامعه با مردم مصاحبه می‌کنم، چرا که جدایی از مردم من را مریض می‌کند و روحیه خود را ازدست می‌دهم.

چرا این روزها کمتر در تلویزیون دیده می‌شوید؟

به نظرم سلیقه مدیران تغییر کرده است. به وضوح می‌توانیم متوجه شویم که خیلی از کسانی که سال‌ها در صدا و سیما زحمت کشیدند با سلیقه شخصی مدیران، به راحتی از عشق و علاقه‌اشان دور می‌شوند.

در تلوزیون شاهد این هستیم که برنامه هایی با بودجه های چند میلیاردی مخاطب کمتری نسبت به برنامه های گذشته با بودجه های کم دارند، به نظر شما علت چیست؟

به این دلیل که در گذشته با عشق و علاقه‌ی بیشتری برنامه ها ساخته می‌شد، اما چند وقتی هست که بعضی ها به طمع پول به برنامه سازی نزدیک شده‌اند و بنده داخل گزارش های خودم که بسیار ساده و کم هزینه است تلاش می‌کنم به بیننده انرژی، خنده و دوستی را برسانم.

‍‍آیا اکنون که در مسیر هنری خود به گذشته نگاه می‌کنید، کاری بوده که از انجامش پشیمان شده باشید؟

بنده از این‌که وقت و جوانی‌ام را برای مردم گذاشته‌ام راضی هستم و با لطفی که مردم به من دارند یعنی راه را درست آمده‌ام، اما همیشه احساس می‌کنم خیلی از توانایی‌های من دیده نشده، در واقع فرصت داده نشده که از همه‌ی توانایی‌هایم استفاده کنم و از این ناراحت هستم که چرا نتوانستم خودم را بیشتر از این وقف مردم کنم.

با توجه به مصاحبه‌هایی که طی این سال‌ها داشتید، روحیه‌ی مردم از گذشته تا به امروز چه تغییراتی کرده؟

مردم ایران همیشه امیدوار، خونگرم و صبور هستند. شاید در سال‌های اخیر متوجه شویم که یک مقدار کم حوصله و گرفتارتر شده اند، اما باز هم می‌توانیم صبر و امید را در وجودشان ببینیم، آرزو می‌کنم در جامعه خنده روی لب همه‌ی مردم باشد.

مردم وقتی شما را می‌بینند، از شما درخواستی مبنی بر رساندن حرف‌هایشان به مسئولین داشتند؟

در رابطه با عدم حضور بنده می‌پرسند و بیشتر می‌خواهند که وضع اقتصاد و گرانی را به گوش مسئولین برسانم، من هم با تمام وجود آرزو می‌کنم که وضع اقتصادیِ همه‌ی مردم به شرایط مطلوب برسد و در کنار هم با شادی و لبخند زندگی کنیم.

این روزها چه چیزی فکر شما را مشغول می‌کند؟

من فقط ناراحتم که با این سن و سابقه، هیچ جوانی جای من نیامده که با طنز با مردم صحبت کند، مردم خسته هستند و لازم است که کمی شادی به آن‌ها هدیه کنیم. متاسفانه تولیدات اخیر نتوانسته آن طور که در سال‌های گذشته دل مردم را شاد می‌کرد خنده به لب‌هایشان بیاورد. این مسائل دل مرا می‌شکند و باعث می‌شود خنده از لبانم محو شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید