ساعاتی پیش  هلیا قمه کش با دختران نوجوان با همراهی اعضای خانواده شان به پلیس شهر اصفهان منتقل شدند و معلوم شد که آنها از مدتی قبل  در فضای مجازی با هم آشنا و دوست شده بودند.

حضور هلیا دختر قمه‌کش اصفهانی به همراه دوستانش در اداره پلیس /  فیلم

به گزارش سلام نو، هلیا دختر قمه کش و دوستانش به اداره پلیس اصفهان احضار شدند.

به دنبال انتشار کلیپی از درگیری چند دختر نوجوان در پارکی در اصفهان و قمه کشی یکی از آنها که جنجال زیادی در فضای مجازی بوجود آورد تحقیقات پلیس برای شناسایی این دختران آغاز شد و ماموران موفق شدند در مدت کوتاهی محل زندگی این دختران را شناسایی کنند.

ساعاتی پیش  هلیا قمه کش با دختران نوجوان با همراهی اعضای خانواده شان به پلیس شهر اصفهان منتقل شدند و معلوم شد که آنها از مدتی قبل  در فضای مجازی با هم آشنا و دوست شده بودند اما کل کل ها و کری خوانی هایشان در این فضا باعث بوجود آمدن اختلاف میان آنها شده بود و به همین دلیل در یکی از پارک ها با هم قرار گذاشته بودند اما دراین قرار بین تعدادی از آنها درگیری بوجود آمده و یکی از آنها اقدام به قمه کشی کرده بود. همچنین مشخص شد که پس از این درگیری فرد دیگری اقدام به فیلم برداری کرده و سپس این فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

هلیا دختر قمه کش را می شناسید؟! / فیلم دعوای وحشتناک دختران در پارک!

تحقیق از دختران نوجوان ادامه دارد و پرونده آنها برای تصمیم گیری در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت اما آنچه در این میان اهمیت بیشتری دارد نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان نوجوانشان چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی است چرا که گاهی اشتباهات بچگانه نوجوانان دور از چشم خانواده هایشان ممکن است ابعاد گسترده ای پیدا کند و حتی باعث بوجود آوردن احساس ناامنی در جامعه شود.

هلیا قمه کش

کد خبرنگار: ۱۵
۱۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • پسر جذاب IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    7 6
    گشت ارشاد لازمه
  • آفرینش IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 11
    این‌چه‌‌سمی‌بود‌دیدم
  • shadow of society TR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    10 3
    تلخی این ویدیو را با پخش کردن گسترده و شوخی های زشت دوبرابر نکنیم! اگر جای آن ها چند پسر بودن چه ؟ ۱. جنسیت زدگی عموم برای پخش این ویدئو که اگر همین جمعیت را پسرها تشکیل می‌دادند، کمتر دیده میشد! ۲. خنده های تهوع آور ناظران! ۳. میزان خشم حتی در قشر نوجوان و از همه مهم تر جامعه ای که بجای تربیت و آموزش درست، فقط تولید مثل را بلد بوده! خود تلخی چنین ویدئو هایی که به معنای واقعی #سقوط_اخلاق رو نشون میده و بسیار بسیار تأسف انگیزه به کنار، واکنش عموم بعد از پخش بسیار تلخ تر! (محمدرضا برخورداری)
  • نازی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 6
    واقعا دهه 80 مزخرف ترین نسل در ایران.شعور اجتماعی وفرهنگیشون زیر صفر.خوشحال شدم از دستیگریشون2
    • پریا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      3 0
      گمشو باوا نکه توخیلی ازنسل خوبی هسی توبرو خودتو درست کن نکه به دهه هشتادیا گیر بدی
    • امیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      هیییی من الان چی بگم
  • حسین مرجان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 6
    منبع همه این کارها پول حرامیه که وارد زندگی ما می شود و آزادی بیش از اندازه کا متاسفانه خیلی از ما اسمشو فرهنگ و کلاس می نامیم
  • شاهین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 1
    اولا دست کسی که فیلم پخش کرده درد نکنه تا کی خودمان رابخاب بزنیم دوما باید مشکل از ریشه حل شود وگرنه هلیا زیاد خواهند شد
  • بهمن IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 2
    اینها به اصطلاح می خواهند مادران فردای این کشور وپروش دهندگان نسل بعد باشند؟؟؟؟؟ وای برما!!!! این نتیجه تربیت بر اساس اصول فرهنگ بی درو پیکر غربی است ،بزرگترین چالش کشور ما چالش نظامی یا امنیتی یا حتی اقتصادی نیست، چرادر تمام این ابعاد ایران در حال ییشرفت وقدرتمند شدن است اما تنها قسمتی که در حال عقب نشینی وانفعال هستیم بعد فرهنگی است !!!! وپروپاگاندای تبلیغاتی صهیونیست ها ونظام سرمایه داری توانسته است با ابزار رسانه ای خودمانند ماهواره وگوشی همراه ورایانه واینترنت و.........دردرون خانواده های مانفوذ کرده وکنترل تربیت کودکان را تاحدود زیای از دست خانواده ها و سیستم آموزشی ما خارج کرده وخود بعهده بگیرد!!!!!! واین بزرگترین خطر نه تنها برای جامعه ما بلکه برای کل جامعه بشری است!!!! ، لذا مهمترین وظیفه دولت جناب رئیسی ودیگر دولت های بعدی در بیست سال آینده مبارزه همه جانبه با این هجوم ناجوانمردانه فرهنگ مادی ومبتذل غربی است وهمانطور که عرض کردم چون این یک هجوم منطقه ای ونقطه ای نیست بلکه یک هجوم جهانی و یورشی به فزهنگ بومی همه ملت هاست ،لذا مباره با آن نیز باید جهانی باشد
    • راشین JP ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 2
      پس برو توی غار زندگی کن ابله!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید