مخاطبان «دینامیت» از صد هزار نفر گذشت تا این فیلم در مسیر رسیدن به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم اکران شده در دوران کرونا باشد.

فروش «دینامیت» از دو میلیارد تومان گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از بهارنیوز، با گذشتن فروش «دینامیت» از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان این فیلم که از روز جمعه ۱۱ تیرماه اکران شده است، با پشت سر گذاشتن فیلم‌های اکران نوروز به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شد.

این در حالی است وضعیت شیوع کرونا در شرایط حاضر و اکران نوروز تفاوت چندانی نکرده و انتخاب فیلم و شیوه اکران، نقش اصلی در فروش بیشتر «دینامیت» در گیشه ایفا کرده است. همچنین مخاطبان «دینامیت» از صد هزار نفر گذشت تا این فیلم در مسیر رسیدن به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم اکران شده در دوران کرونا باشد.

فیلم سینمایی «دینامیت» سومین تجربه همکاری سیدمسعود اطیابی و ابراهیم عامریان در ژانر کمدی است. «تگزاس» و «تگزاس ۲» آثار پیشین این کارگردان و تهیه‌کننده نیز با فروش به ترتیب ۱۴ و ۲۵ میلیارد تومانی گیشه را ترک کردند. احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، مجید شهریاری و امید روحانی در این فیلم کمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ««دینامیت» در ساختاری یادآور «اجاره‌نشین‌ها»ی مهرجویی، روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه «دینامیت» هستند که تضادهای فکری آن‌ها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود…»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید