ما در پایگاه خبری سلام نو آماده هستیم تا تبلیغات رپورتاژ آگهی شما را به بهترین شکل ممکن بر روی سایت منتشر نماییم.

تبلیغات رپورتاژ آگهی در سلام نو

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به انگلیسی (Advertorial) برگرفته از واژه لاتین Advertisement Reporting به معنی گزارش تبلیغاتی است و برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد و به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها در رونق بخشیدن به کسب و کار شما بسیار موثر است.

رپورتاژ آگهی در واقع نوعی از تبلیغات متنی است که در قالب گزارش یا خبر (به صورت متن، عکس و ویدیو) در سایت‌های خبری منتشر می‌شوند و مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی‌طرف به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی محصول یا خدمت شما در ذهن آنها است.

به عبارت دیگر نویسنده به شیوه بی‌طرفانه ذهن خواننده را در مورد محصول با برند خاص درگیر می‌کند، برای درک بهتر رپورتاژ یک سایت خبری را تصور کنید، که خبری در مورد یک تلویزیون منتشر کرده است و در پایان خبر، پس از بازگو نمودن مزایا و معایب استفاده از این تلویزیون نام شرکت یا برند شما رو به عنوان بهترین تولید کننده تلویزیون عنوان می‌نماید، به همین دلیل رپورتاژ آگهی یک روش هوشمندانه برای هدایت مشتریان و برندسازی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:
تبلیغات بنری در سلام نو
تبلیغات در اینستاگرام سلام نو

در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از بهترین روش‌های گرفتن لینک و بهبود سئو است که یک سایت می‌تواند داشته باشد و به همین دلیل اکثر سایت‌های مشهور و برندها از رپورتاژ بهره می‌برند.

به عنوان مثال هنگامی که یک سایت خبری بر روی کلمه‌ هدفمند به سایت شما لینک فالو بدهد خوانندگان خبر به سایت شما هدایت می‌شوند و لینک موجود در خبر مورد توجه بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجوگر گوگل قرار می‌گیرد، به همین دلیل رپورتاژ آگهی بهترین راه برای اطلاع رسانی و پیاده‌سازی برنامه تبلیغاتی و همچنین روشی اصولی برای گرفتن بک لینک است و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه‌ سایت شما دارد.

تبلیغات رپورتاژ آگهی در سلام نو

نقش رپورتاژ آگهی برای روابط عمومی‌ها:

رپورتاژ آگهی که از آن به عنوان تبلیغات چراغ خاموش در فضای آنلاین و آفلاین یاد می‌شود به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای روابط عمومی در جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان است و تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت.
 

بیشتر بخوانید:
رپورتاژ آگهی چیست و چه سودی برای سئو سایت دارد ؟


مزایای فراوان به‌کارگیری رپورتاژ آگهی در سایت:

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک  آغاز کرد؛ همانطور که پیش از این گفته شد، رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین مزایای آن اشاره خواهیم کرد:
دیده شدن بیشتر

انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده‌شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند است.

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی، فراگیر بودن آن است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند و با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند، حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانند.

برندسازی و افزایش اعتبار برند

یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود، ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.

هزینه مناسب

رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر  تبلیغات آنلاین هزینه مناسب‌تری دارد و شما با یک هزینه معقول می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌ خود برسانید و نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت خود را بهبود بخشید.

بهبود سئو

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بک‌لینک و بهبود سئو خارجی سایت است، علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک می‌دهید، می‌توانید از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید و ضمن  اینکه متن رپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه بهتری خواهد داشت.

تبلیغ دائمی

یکی از مزیت‌های رپورتاژ این است که تبلیغ شما بصورت مستمر و دائمی است و هرگز حذف نخواهد شد.

ویژگی های مثبت لینک رپورتاژ چیست؟

•اسپم شناخته نمی‌شود.
•دائمی است و از سایت لینک دهنده حذف نمی‌گردد.
•لینک از نوع Follow
•افزایش آمار بازدید سایت
 
در پایان باید به این نکته اشاره کرد که رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین راه‌های تبلیغاتی برای برند‎سازی و معرفی خدمات و محصولات یا ویژگی‌های کسب و کار و خدمات شما است که در سال‌های اخیر استفاده‌های زیادی از آن‌ها می‌شود و تعداد زیادی از مدیران و  مسئولان برای معرفی کسب و کارهای خود از این متن‌ها استفاده می‌کنند و شما نیز می‌توانید با تولید رپورتاژهای آگهی درباره کسب و کار خود و انتشار آن‌ها در پایگاه خبری سلام نو به کسب و کار خود رونق دهید.
 

جهت ارتباط با بخش تبلیغات و اطلاع از شرایط و تعرفه‌های موجود به آدرس Ads@salameno.com ایمیل ارسال کرده و یا با شماره ۰۹۱۹۹۵۵۹۰۳۳ تماس حاصل فرمایید و همچنین می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق لینک‌های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام زیر با کارشناسان واحد بازرگانی ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات در سلام نو

تبلیغات در سلام نو

تبلیغات در سلام نو

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید