نخستین محموله از لوله‌های پروژه خط انتقال آب از دریا در شهرستان لامرد تخلیه شد و قرار است ۲۶ تیرماه جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شمارش معکوس برای انتقال آب دریا به استان فارس

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، شمارش معکوس برای آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب از دریا به استان فارس آغاز شد و  مقرر گشت روز شنبه بیست و ششم تیرماه آیین رسمی آغاز به کار عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهرستان لامرد با حضور برخی نمایندگان مجلس جمعی و دیگر از مقامات ارشد استان فارس برگزار شود.

این پروژه هم‌اکنون در چهار جبهه شامل «احداث تأسیسات آب‌شیرین‌کن در کنار دریا»، «عملیات ترانشه‌برداری و خاک‌برداری خط انتقال در چند نقطه»، «عملیات حفر کانال» و همچنین «تولید، انتقال و لوله‌گذاری» فعال شده است.

پروژه تأمین آب شرب و صنعت شهرستان‌های لامرد و مهر از دریا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان توسط شرکت فراآبرسان ظرف مدت قریب به ۲ سال اجرا خواهد شد.

در نشست شورای راهبردی انتقال آب از دریا که با حضور  موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و مقامات ارشد استان برگزار شد، مقرر گشت روز شنبه بیست و ششم تیرماه آیین رسمی آغاز بکار عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهرستان لامرد برگزار شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید