فیلمی مستهجن از جشن تولد شوگرددی ایرانی که در خارج از کشور برگزار شده به سوژه این روزهای کاربران فضای مجازی بدل شده است.

ماجرای برگزاری تولد شوگر ددی ایرانی چیست؟ / فیلم

به گزارش سلام نو، فیلم تولد شوگر ددی که در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرده است. این فیلم تولد شوگر ددی بسیار مستهجن است. فیلم تولد شوگر ددی در ایران برگزار نشده است.  در این فیلم تولد شوگر ددی تصاویری بسیار مستهجن دیده می شود. نمایش کیک در این فیلم تولد شوگر ددی بسیار زشت و کثیف ساخته شده است.

از چند روز قبل فیلمی از یک جشن تولد لوکس و لاکچری در فضای مجازی منتشر می شود که در ابتدا صاحب تولد که یک مرد ایرانی است محل جشن تولد را نشان می دهد و این در حالی است که صاحب این جشن تولد لوکس با رونمایی از کیک مستهجن تولدش در همان ابتدا به تبلیغ فساد و فحشا می پردازد.

در ادامه این فیلم که با آمدن میهمان ها شروع می شود صاحب جشن تولد شروع به رقصیدن با یک خانم برهنه و انجام حرکات نامتعارف در برابر دوربین و میهمان های جشن تولد می کند.

جالب اینکه در ابتدا اعلام شده بود که این میهمانی سیاه در ایران صورت گرفته است اما بررسی هانشان از آن دارد که این میهمانی در خارج از کشور و صاحب تولد نیز مقیم آن کشور است.

این فیلم دست به دست در فضای مجازی می چرخد، غافل از اینکه انتشار این فیلم باعث ترویج فساد می شود و نوجوانان و جوانان با دیدن اینگونه تصاویر آرمان ها و ارزش های انسانی را فراموش می کنند که این موضوع باعث سست شدن پایه های زندگی می شود.

موضوعی که بیشتر مخاطبان این فیلم در فضای مجازی در موردش صحبت می کنند نشان از آن دارد که این مرد لیدر یک گروه با ذهنیت های منفی هستند که اینگونه رفتارها در بین دیگر میهمان عادی و یک شوخی عادی به نظر می رسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید