سجاد شهباززاده توانست بعد از هشت هفته با زدن ۲ گل سرنوشت ساز به صنعت نفت آبادان، تکانی به جدول گلزنان بدهد.

تغییر در جدول گلزنان لیگ با گلزنی مهاجم سپاهان

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک، جدول گلزنان لیگ مدتی بود که با توقفی عجیب مواجه شده بود. مهاجمان لیگ چند هفته‌ای با گلزنی قهر کرده بودند و در این میان بازیکنانی مانند امین قاسمی‌نژاد و محمد عباس‌زاده توانستند خود را به رده‌های بالایی جدول برسانند. سجاد شهباززاده یکی از این مهاجمان بود که مدتی پایش به گل باز نشد. البته فاصله زیاد او در صدر جدول با رقیبانش باعث شد تا این گل‌نزدن آقای‌گلی‌اش را در معرض خطر قرار ندهد. البته برخلاف او، سپاهان به واسطه گل‌نزدن بازیکنانش یک قدم از رقابت قهرمانی با پرسپولیس عقب افتاد و مشخص نیست که در ادامه می‌تواند این دو امتیاز اختلاف را جبران کند یا نه.

طلسم گل‌نزدن شهباززاده مقابل صنعت نفت آبادان شکست و این بازیکن موفق به دبل شد. او آخرین مرتبه بار در بازی با آلومینیوم اراک و در جریان پیروزی ۶ بر ۱ موفق به دبل شده بود. مهاجم سپاهان ۵ گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد رضا نوروزی که با ۲۴ گل زده بهترین گلزن ادوار لیگ برتر برسد.

گل اول شهباززاده با پاس گل سروش رفیعی به دست آمد تا با این گل هم آقای گلی شهباززاده قطعی شود و هم سروش رفیعی به صدر جدول پاسورها برسد و رقابت تنگاتنگی با احمد زنده‌روح داشته باشد. با وجود در دسترس بودن این دو عنوان فردی برای بازیکنان سپاهان، اما زردپوشان اصفهانی برای قهرمانی باز هم به درخشش این زوج طلایی نیاز دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید