یائیر لاپید، وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی کابینه رژیم صهیونیستی که به بلژیک سفر کرده است با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو دیدار و گفتگو کرد.

دیدار لاپید با دبیرکل ناتو در بروکسل

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در حالی که تحرکات ضد ایرانی مقام‌های رژیم صهیونیستی با انجام سفرهای مختلف و رایزنی‌های تلفنی با سران دیگر کشورها ادامه دارد، «یائیر لاپید» وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی کابینه این رژیم امروز دوشنبه در اولین دیدار رسمی خود طی سفر به بروکسل، با دبیرکل ناتو دیدار کرد.

لاپید در پیامی توییتری ضمن انتشار عکسی از این دیدار دوجانبه نوشت: «امروز صبح در مقر ناتو در بروکسل با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو ملاقات کردم. اسرائیل و ائتلاف (ناتو) دارای ارزش‌های مشترک و درک یکسان درباره چالش‌ها و تهدیدات این منطقه (منطقه غرب آسیا) هستند».

نفر دوم کابینه رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیری «نفتالی بنت» همچنین تاکید کرد، تل‌آویو خواهان تقویت همکاری‌ها با ناتو است.

به گفته لاپید، رژیم صهیونیستی آماده کار مشترک با این ائتلاف نظامی غربی به منظور کمک برای مقابله با انواع چالش‌ها در زمینه‌های مختلف امور اطلاعاتی، سایبری، تغییرات اقلیمی، امنیت دریایی و پدافند موشکی است.

توضیحات توییتری او درباره دیدار با دبیرکل ناتو در شرایطی مطرح شده که طبق گزارش رسانه‌های این رژیم او در نظر دارد در جریان سفر به بروکسل، با سران این ائتلاف و همچنین وزرای خارجه اتحادیه اروپا علیه ایران و مذاکرات برای احیای برجام رایزنی کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید