ماجرای دعوای شدید چند دختر نوجوان و سپس قمه‌کشی یکی از آنها به نام هلیا به یکی از ویدیوهای پربازدید این روزهای فضای مجازی بدل شده است.

قمه‌کشی هلیا دختر دهه هشتادی اصفهانی در پارک / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئوی موسوم به «قمه‌کشی هلیا» چند دختر نوجوان را در فضایی عمومی نشان می‌دهد و از شیوه گویش حاضران و صداهای پس‌زمینه به نظر می‌رسد مکانی که ماجرا در آن رخ داده می‌تواند اصفهان باشد. دخترها که دو گروه هستند، ابتدا درگیری لفظی دارند و ناگهان تنش میان آنها به برخورد شدید از نوع کشیدن مو و لگد زن دو نفر می‌انجامد.

در ادامه یکی از دخترها دیگری را چنان پرتاب می‌کند که بخشی از کتف و سرش به ناحیه سیمانی کنار باغچه می‌خورد اما دختر آسیب‌دیده که در ادامه درمی‌یابیم «هلیا» نام دارد، برمی‌خیزد و دعوا و درگیری را از سر می‌گیرد. در حالی که تنش میان سه چهار نفر بالا گرفته، دیگر دختران نوجوان حاضر در محل بیشتر نقش تماشاچی را دارند و پسرهایی که فیلم می‌گیرند، با لفاظی‌هایشان بر آتش درگیری می‌دمند. در این میان صدای دشنام‌ها و واژه‌های بالای ۱۸ سال هم به گوش می‌رسد.

پس از آرام شدن نسبی دعوا، یکی از حاضران متوجه «چاقو»یی می‌شود که در شلوار هلیا پنهان است و وقتی به آن اشاره می‌کند، دخترک یک قمه ۵۰ سانتیمتری را از شلوارش بیرون می‌کشد و البته به توصیه یکی از دوستان خود برای اینکه «شر» نشود، از آن استفاده نمی‌کند. شما می‌توانید ماجرای این دعوای نوجوانان را در این ویدئویی یک دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای ببینید.

پس از انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی و بازبینی چندباره آن، کاربران شبکه‌های اجتماعی نکته‌هایی عجیب کشف کردند. اول اینکه یک دختر نوجوان چرا باید قمه همراه داشته باشد؟ دوم اینکه او چگونه بدون ترس از آسیب دیدن آن را زیر شلوار خود پنهان کرده است؟ نکته سوم بیرون زدن نوک قمه از زیر شلوار در میانه دعواست که می‌توانست به یک فاجعه جبران‌ناپذیر بینجامد.

هر چند با دیدن این فیلم تاسف‌بار هم باز برخی کاربران سر شوخی و خنده را باز کردند و گروهی از آنها بیش و پیش از آنکه نگران جان دختربچه‌ها باشند، نگرانی خود را برای سرنوشت کش موی یکی از آنها که روی زمین افتاده بود ابراز کردند. عده‌ای دیگر هم تاب‌آوری هلیا را ستودند که با وجود داشتن قمه از آن استفاده نکرده است.

دختر قمه کش کسی نیست جز دختری به نام هلیا که در اصفهان قدرت نمایی خوفناکی داشت.اینکه هلیا  دختر قمه کش از پیش قمه بزرگی در شلوارش همراه داشته است نشان داد که  دختر قمه کش روحیه مجرمانه دارد و هلیا دختر قمه کش اگر کنترل نشود شادی در آینده ای نزدیک شاهد یک قتل باشیم هنوز مشخص نیست علت این درگیری وقیحانه  هلیا دختر قمه کش و کسانی که در این نزاع حضور داشتند چیست اما همین فیلم یک خطر بزرگ اجتماعی را دربر دارد که شاید هلیا دختر قمه کش و دوستانش نخستین نشانه های تابلوی آن باشند.

به گزارش رکنا، از دیشب یک فیلم عجیب و باورنکردنی در فضای مجازی منتشر شد که رد آن دیده می شد دختران نوجوان و دهه هشتادی ها در پارک با رفتاری وقیحانه و پوششی زننده دور هم جمع شده اند و بعد از کل کل های زشت و فحش های مردانه و جنسی به جان هم افتادند و بی رحمانه همدیگر را چنگ زدند و مو کشیدند و بدتر اینکه در این میان دختری جوان بعد از رجز خوانی دست در شلوارش می برد و قمه بزرگی را بیرون آورده و به تهدید می پردازد.

البته همزمان با این قمه کشی یکی از پسران که دقایقی قبل با تشویق دختران آنها را به دعوا دعوت می کرد قمه را از دست دختر قمه کش می گیرد و فیلم تمام می شود.

هلیا دختر قمه کش تحت تعقیب پلیس اصفهان

با انتشار این فیلم و مشخص شدن اینکه محل این درگیری در استان فارس است ماموران پلیس وارد عمل شده اند تا هلیا دختر قمه کش و دارو دسته اش را بازداشت کنند.

با توجه به مشخصات این دختران که کاملا در فیلم مشخص است به نظر می رسد پلیس بتواند خیلی سریع به ردی از آنان برسد اما از مردم انتظار می رود با توجه به خطراتی که این دست از دختران و پسران می توانند در جامعه به وجود بیاورند در تماس با پلیس 110 محلشان هلیا و دارو دسته اش را معرفی کنند و شک نداشته باشند این اقدام حتی به نفع این دختران خواهد بود .

کد خبرنگار: ۱۵
۱۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    22 0
    متاسفانه وقتی پدر و مادرها فقط تامین پوشاک و خوراک را مد نظر قرار میدهند و برای تربیت و کنترل ارزشی قائل نیستند دیدن این صحنه ها دور از انتظار نیست و عکس العمل دیگرانی هم که نظاره گر هستند و صداهای اطرافیان خبر از همه گیر شدن ناهنجاریهای رفتاری و فرهنگی لااقل در ان منطقه میدهد
  • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    8 8
    دمتون گرم دخترا کلی خندیدم فقط مشت و لگد بیشتر تمرین کنید که بهتر از خجالت هم دربیایید . خیلی عالی بود و کلی خندیدم خیلی وقت بود که اینجور نخندیده بودم
    • من IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      7 3
      بی شرف
  • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    9 4
    دمتون گرم دخترا کلی خندیدم فقط مشت و لگد بیشتر تمرین کنید که بهتر از خجالت هم دربیایید . خیلی عالی بود و کلی خندیدم خیلی وقت بود که اینجور نخندیده بودم
    • Z.m ES ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      3 0
      واقعا که
  • . IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    10 3
    آبروی هرچی دختره بردن اینا.. چ از نظر پوشش چ از نظر حرف زدن و...
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      1 3
      شما چیکار به پوشش داری؟
  • حسن IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    4 0
    متعجبم شما که به همین خوبی که میتوانید کار اطلاعاتی کنید و دستگیر کنید اون اسید پاشهای اصفهان را چرا دستگیر نکردید ؟
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 0
    به نظرم تنهاتفریح این تیپ ازجوانها شده وباید برخورد جدی ازطرف مقامات بشود
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 3
    آبروی هرچی دختره بردن با تیپ شون و غلدری شون
  • یه بنده خدا IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 0
    کاری به بقیه چیزا ندارم خداوکیلی اون قمه به اون بزرگی رو چجوری ازتو شلوار نود درآورد؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      1 4
      الان مشکل شما با اینکه بفهمی چجوری قمه رو از توی شلوارش دربیاره درست میشه؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید