همانطور که احتمالا می دانید آنتالیا یک شهر ساحلی جذاب در سواحل مدیترانه است که سالانه پذیرای توریست های زیادی از سراسر دنیا است. آنتالیا به هتل های خاص و پر امکانات خود مشهور است. اغلب مردم برای کسب آرامش و استراحت به آنتالیا سفر می کنند. در آنتالیا می توان به تفریحات آبی پرداخت و از استراحت در زیر نور خورشید لذت برد.

چگونه از آنتالیا به استانبول برویم؟

ترکیه یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفر است. اگر سوال شما این است که در سفر به ترکیه، چگونه از آنتالیا به استانبول برویم، با ما در ادامه همراه باشید.

آنتالیا و استانبول هر دو از شهرهای پر گردشگر در ترکیه هستند. همواره توریست های زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهرها سفر می کنند. اما بعضی از مسافران می خواهند که در سفر خود به ترکیه هم از استانبول و هم از آنتالیا بازدید کنند. به عبارتی با یک تیر، چند نشان بزنند. برای رسیدن به استانبول از آنتالیا روش های مختلفی از قبیل زمینی و هوایی وجود دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

سفر به شهر آنتالیا

همانطور که احتمالا می دانید آنتالیا یک شهر ساحلی جذاب در سواحل مدیترانه است که سالانه پذیرای توریست های زیادی از سراسر دنیا است. آنتالیا به هتل های خاص و پر امکانات خود مشهور است. اغلب مردم برای کسب آرامش و استراحت به آنتالیا سفر می کنند. در آنتالیا می توان به تفریحات آبی پرداخت و از استراحت در زیر نور خورشید لذت برد.

شما می توانید از پکیج تور آنتالیا استفاده کنید تا در مجموع هزینه کم تری برای سفرتان بپردازید. یکی از نکاتی که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که پروازهای تهران به مقصد آنتالیا فقط یک روز در هفته انجام می گیرد و با این حال چیزی به اسم تور آنتالیا 3 شب و 4 روز به خودی خود وجود ندارد و حدقل زمان اقامت شما در آنتالیا به مدت یک هفته است. البته این نکته هم باید یادآور شویم که اگر تور ترکیبی مثل استانبول آنتالیا خریداری کنید طبیعتا زمان اقامتتان در آنتالیا کم تر می شود.

چگونه از آنتالیا به استانبول برویم؟
نمایی از آنتالیا

سفر به شهر استانبول

استانبول شهری با تعداد زیاد گردشگر و پر از جاذبه های گردشگری تاریخی است. علاوه بر این، استانبول برای خرید نیز مناسب است و قیمت ها در آن، بسیار پایین است. اگرچه در مراکز خرید آنتالیا نیز می توان بهترین خریدها را داشت، اما استانبول دارای مراکز خرید بسیار زیادی است. مسافران استانبول معمولا از جاذبه های تاریخی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه، تنگه بسفر، برج گالاتا و غیره بازدید می کنند.

سفر به استانبول در تابستان با توجه تخفیف های مراکز خرید می تواند جذاب باشد. برای اینکه سفر کم هزینه تری داشته باشید توصیه می کنیم از تورهای مسافرتی استفاده کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز، همواره بهترین قیمت تور استانبول تابستان را ارائه می کند. توریستی ترین شهر ترکیه در فصل تابستان همچون سایر شهرهای ساحلی با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه میشود و به همین دلیل تا حدودی هزینه های سفر با تور استانبول تابستان و حتی تور نوروزی استانبول کمی بیشتر از سایر فصول سال است که این موضوع به دلیل افزایش نرخ بلیط هواپیما استانبول، هتل استانبول و تعداد شب هایی که قصد دارید در این شهر اقامت داشته باشید بستگی دارد. توجه داشته باشید هرچند که هزینه های هتل در مرکز شهر استانبول (تکسیم) کمی بیشتر است اما از نظر امکانات و فاصله تا مراکز خرید استانبول بسیار مناسب هستند.

فاصله هوایی آنتالیا تا استانبول

فاصله آنتالیا تا استانبول به صورت هوایی، حدود 480 کیلومتر است که با هواپیما می توانید آن را در عرض یک ساعت و پنج دقیقه طی کنید. این روش آسان ترین روش برای رفتن از آنتالیا به استانبول است و قیمت های پرواز آن از 60 دلار آغاز می شوند. قیمت پرواز به شرکت هواپیمایی، نوع صندلی و کلاس پروازی شما بستگی دارد.

چگونه از آنتالیا به استانبول برویم؟

مسیر هوایی آنتالیا تا استانبول

فاصله زمینی آنتالیا تا استانبول

فاصله آنتالیا تا استانبول به صورت زمینی، حدود 700 تا 800 کیلومتر است و بستگی به جاده ای دارد که انتخاب می کنید. این روش سفر برای شما ارزان تر خواهد بود اما بهتر است بدانید که طی کردن این مسیر 9 ساعت زمان می برد. در این مسیر زمینی جاذبه های گردشگری زیادی قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

یکی از شهرهایی که در مسیر زمینی آنتالیا به استانبول، احتمالا از آن عبور خواهید کرد، شهر بورسا است. بورسا یک شهر تاریخی است که جاذبه های گردشگری متنوعی دارد. مانند موزه های مختلف مسجد امیر سلطان، پارک گیاه شناسی و روستاهای قدیمی.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری که در مسیر زمینی، ممکن است از آن عبور کنید، پاموک کاله است. این جاذبه گردشگری در نزدیکی آنتالیا است. پاموک کاله در لغت به معنی قلعه پنبه ای است و در استان دنیزلی قرار دارد و در اثر زلزله در چندین هزار سال گذشته دره ها جا به جا شده و چشمه های آب گرم به روی زمین راه پیدا کرده اند و در نهایت تراس های آهکی به شکل طبقاتی در آن به وجود آمده است که جذاب است.

چگونه از آنتالیا به استانبول برویم؟

مسیر زمینی آنتالیا تا استانبول

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی و خدمات اخذ ویزا بهره ببرید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا و خدمات مسافرتی با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید