در سه روز آینده در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم و استان مرکزی وزش باد شدید، گاهی گردوخاک داریم.

گزارش آب و هوا ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / گرما در این مناطق کشور به حالت هشدار می‌رسد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به اینکه در هفته جاری در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است، در جنوب غرب کشور استقرار هوای گرم موجب نزدیک شدن بیشینه دما به حالت هشدار خواهد شد.

صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز سه شنبه ۲۲ تیر در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در دو روز آینده، وزش باد در جنوب غرب و جنوب کشور افزایش می‌یابد و در جنوب ایلام، بوشهر و خوزستان وقوع گردوخاک در برخی ساعات دور از انتظار نیست و در این مدت در سواحل خلیج فارس در استان‌های خوزستان و بوشهر مواج است.

ضیائیان اظهار داشت: روزهای چهارشنبه ۲۳ تیر و پنجشنبه ۲۴ تیر علاوه بر سواحل خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، در شمال آذربایجان غربی، شمال اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: تا پایان هفته در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب داریم.

وی گفت: در پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سه روز آینده در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم و استان مرکزی وزش باد شدید، گاهی گردوخاک داریم.

ضیائیان تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته جاری در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است، در جنوب غرب کشور استقرار هوای گرم موجب نزدیک شدن بیشینه دما به حالت هشدار خواهد شد.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید