۱۶ تیر ماه مرگ مشکوک دختری ۶ ساله به کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد اطلاع داده شد.

مرگ مشکوک یک کودک در جریان قطعی برق در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، ۱۶ تیر مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مشکوک دختری ۶ ساله در بیمارستانی در همان محدوده خبر دادند.

به‌دنبال این مرگ،  بازپرس مصطفی واحدی و تیم بررسی صحنه جرم وارد عمل شده و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد ساعاتی قبل دختر کوچکی به خاطر برق‌ گرفتگی به بیمارستان منتقل شده اما تلاش کادر درمان برای نجات او بی‌نتیجه مانده و دخترک تسلیم مرگ شده بود. در ادامه تحقیقات خانواده دختر ۶ ساله به تیم جنایی گفتند: ما در ساختمانی ۴ طبقه و ۷ واحدی زندگی می‌کنیم.

همه ساکنان ساختمان از اقوام و آشنایان هستند. روز حادثه برق ساعت ۳:۳۰ دقیقه بعد از ظهر رفت. هوا گرم بود و بچه‌ها برای بازی به پشت‌بام رفتند. پدر و مادرها هم  در یکی از واحدهای طبقه چهارم جمع شدیم و مشغول صحبت و گفت‌وگو بودیم .

ساعتی بعد برق‌ها آمد اما ناگهان صدای فریاد بچه‌ها را شنیدیم که کمک می‌خواستند. بلافاصله به پشت‌بام رفتیم که با بدن نیمه‌جان دخترم در کنار کولر مواجه شدیم و او را به بیمارستان رساندیم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد ۶ کودک برای بازی به پشت‌بام رفته بودند و باتوجه به گرم بودن هوا مشغول آب بازی شدند در همین حین دختر ۶ ساله به سمت کولر رفت و مشغول بازی بود که ناگهان برق شهری وصل شد و دخترک که در حال بازی  بود با توجه به خیس بودن لباس‌هایش، دچار برق‌ گرفتگی شد.

بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت با تعیین کارشناس اداره برق دستور داد تا کارشناس بررسی کند که قطع برق و وصل شدن آن باعث مرگ کودک شده یا کولر مشکل فنی داشته و باعث برق گرفتگی شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید