دقت کنید که ایجاد اکانت گوگل ادز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و تنها به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه پرداخت می‌ کنید. هزینه هر کلیکی که انجام می شود برای هر کلمه کلیدی  در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است.

تبلیغات گوگل ادز به سبک ادوردز۲۰

معرفی تبلیغات در گوگل ادز

امروزه رونق بازار های تبلیغات اینترنتی آنلاین و  تجارت‌های دیجیتال در برابر  روش ها و تجارت سنتی بیشتر و رو به پیشرفت است. حتی در بعضی از مشاغل و خدمات بسیار خوب جای تجارت سنتی را گرفته است. اما باید توجه داشته باشید که  در بین وب سایت ها با خدمات و محصولات متفاوت رقابت بالایی وجود دارد، صاحبان این وب سایت‌ها و مشاغل به دنبال این هستند که  راهکارهایی پیدا کند تا در صفحات موتورهای جستجو بیشتر از رقبای خود دیده شوند. استفاده از گوگل ادوردز نیز یکی از همین راه ها است.

تبلیغات گوگل ادز به سبک ادوردز۲۰

گوگل ادز چیست؟

تبلیغ در گوگل ادز یا به اصطلاح قدیمی گوگل ادوردز  یکی از کاربردی ترین راه های بازاریابی اینترنتی است. این نوع تبلیغ شما را وادار می کند که خدمات یا محصول خود را در بالای صفحه‌های نتایج جستجو در گوگل قرار دهید. با بودجه‌ و هزینه هایی که در این تبلیغ مصرف می‌شود، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ زده می شود، هزینه آن نیز به طور تعریف شده از اعتبار حساب گوگل شما برداشته خواهد شد. باید توجه کنید که سیستم تبلیغات گوگل درست مانند یک سیستم مزایده بزرگ عمل خواهد کرد که در آن تبلیغ‌ کنندگان و صاحبان مشاغل برای به‌ دست آوردن جایگاه‌های تبلیغاتی مناسب و صدر جدول بودن با هم به رقابت می‌پردازند.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

دقت کنید که ایجاد اکانت گوگل ادز رایگان است و برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و تنها به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه پرداخت می‌ کنید. هزینه هر کلیکی که انجام می شود برای هر کلمه کلیدی  در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع پیشنهادهای رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند. هر چقدر سودی که از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده بالاتر باشد رقیب شما نیز پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم موظف هستید برای اینکه در این مزایده برنده شوید پیشنهادی بالاتر از رقیبتان بدهید.

تبلیغات گوگل ادز به سبک ادوردز۲۰

مزایای تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات در گوگل دارای مزایای فراوان است که یکی از آنها این است که کاری می کنید که کسب و کارتان دیده شود:

چه شما به دنبال این باشید که بازدید کننده جدیدی جذب کنید و یا فروش آنلاین بیشتری داشته باشید یا می خواهید تماس های ورودی بخش فروشتان افزایش پیدا کند تبلیغات در گوگل در همه این زمینه ها به شما کمک خواهد کرد.

با مشتریان در سراسر وب ارتباط برقرار کنید:

این امکان در دسترس شما خواهد بود که به مشتریان خاص در وب سایت های خاص دسترسی پیدا می کنید. گوگل ادز با یک سری از گزینه ها به شما این امکان را می دهد که به صورت هدفمند وب سایت ها، مشتریان خود را پیدا کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

قابل اندازه گیری، قابل توضیح، قابل تغییر:

گوگل ادوردز این امکان را دارد که به شما نشان می دهد که چند درصد از مردم تبلیغات گذاشته شده در سایت شما را می بینند و چند درصد آن را کلیک می کنند تا از وب سایت شما دیدن کنند.

ارائه آمار دقیق در ساعات شبانه روز:

شما زمانی که به اکانت تبلیغاتی خود ورود پیدا کنید می توانید تعداد نمایش و کلیک را در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید ببینید و آن را بررسی کنید. برای صرفه جویی در زمان شما، گوگل یک لیست خلاصه از همه ی نتایج و اعدادی که مهم هستند، برایتان می فرستد.

متوقف کردن، شروع کردن، وقفه ایجاد کردن، تست کردن:

شما می توانید تبلیغات خود را تغییر دهید، کمپین خود را متوقف کنید و یا هرگونه که علاقه دارید آن را دوباره شروع کنید. به همین آسانی و همه ی اینها با بخش تبلیغاتی گوگل امکان پذیر است.

تبلیغات اپلیکیشن موبایل در گوگل پلی

امروزه دیگر میلیون ها اپلیکیشن و برنامه وجود دارد که هرکدام خدمات یا محصولات خاصی را به مخاطب ارائه می دهند. طبق آماری تقریبی که شرکت emarket منتشر کرده، بزرگسالان آمریکایی به طور متوسط حدود ۳ ساعت و ۸ دقیقه از زمان خود را صرف کار کردن با موبایل های هوشمند می کنند. البته دقت داشته باشید که این مقدار را برای کشور ایران باید در ۲ ضرب کنیم، چندان دور از ذهن هم نیست.با توجه به نفوذ گوشی های هوشمند در میان مردم و قشرهای مختلف جامعه و استفاده زیاد از اپلیکیشن و برنامه های مختلف، با استفاده از تبلیغ کردن در اپلیکیشن ها می توانیم کسب و کار خود را تا حد نصابی توسعه دهید و از این طریق بر روی برندسازی کسب و کار خود تمرکز کنید.‌

آموزش تبلیغات گوگل ادز

باید توجه داشته باشید که گوگل اصلی‌ترین مقصد مخاطبان وب است که به طور معمول نقطه شروع بیشتر جستجوها است. بنابراین تبلیغ کردن در گوگل می‌تواند در آغاز کار برند مختص شما را در ذهن کاربران جای دهد. به همین دلیل است که آموزش گوگل ادوردز امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

تبلیغات گوگل ادز به سبک ادوردز۲۰

از تایمی که مشتری احساس نیاز به یک محصول را خواهد کرد تا زمانی که آن محصول را خریداری کند، مرحله های مختلفی انجام می‌شود. از جمله پروسه کلیک بر روی تبلیغ، ورود به صفحه اصلی و مشاهده صفحه دسته بندی، ورود به صفحه محصول انتخابی، تکمیل سبد خرید، ثبت نام و ارسال اطلاعات، پرداخت از طریق بانک و تمام شدن خرید سفر مشتری گفته می شود.

گوگل ادز (Google Ads) ابزار تبلیغات شرکت گوگل است. برای این که شما بتوانید در گوگل تبلیغات خوبی داشته باشید و درباره محصولات خود توضیحات جامعی ارائه دهید و با این کار خدمات خوبی را برای بازدید کننده خود بر جای بگذارید، باید در زمینه فروش محصولات اطلاعات کامل را داشته باشید و درباره گوگل ادز آموزشی جامع برای شما داده شود و اطلاعات و مشخصات خوب و دقیقی درباره آن داشته باشید.

سخن پایانی

امروزه تبلیغات در گوگل کار بسیار آسان و پر درآمدی است به طوری که شما با تبلیغ کردن محصولات و کسب و کار خود می توانید رونق فوق العاده ای به کار خود ببخشید از این رو که این تبلیغ دارای مزایای فراوانی نیز هست.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید