برخی از هنرمندان مطرح کشورمان همسر خارجی را به عنوان شریک زندگی برای خود انتخاب کردند، در این گزارش به بررسی زندگی چند تن از این هنرمندان پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بازیگران ایرانی که با زنان خارجی ازدواج کردند / تصاویر

به گزارش سلام نو، زدواج بازیگران ایرانی همیشه یکی از جنجال های اخبار هنرمندان بوده است و حال اخبار مربوط به ازداج بازیگران ایرانی با افراد خارجی جنجالی تر بوده است. برخی بازیگران ایرانی که اغلب مرد هستند همسران خارجی برای خود انتخاب کردند که دلیل بازیگران ایرانی برای این ازدواج خواندنی است. در ادامه با بازیگران ایرانی که با افراد خارجی ازدواج کردند بیشتر آشنا می شوید.

در میان هنرمندان کشورمان برخی همسر خارجی دارند و سالهاست که زندگی مشترکشان در کنار هم ادامه دارد.

به گزارش رکنا، در ادامه این مطلب به هنرمندانی که همسر خارجی دارند اشاره می کنیم.

احمد نجفی

احمد نجفی یکی از بازیگران پیشکسوت دنیای هنر است که همسر خارجی دارد. دریا همسر اوکراینی _روسی احمد نجفی است که در حدود 20 سال با احمد نجفی اختلاف سن دارد و زمانی که 21 ساله بود بعد از آشنایی با احمد نجفی زندگی مشترکش را در کنار او آغاز کرد.

احمد-نجفی

یوسف تیموری

یوسف تیموری یکی دیگر از چهره های ایرانی است که همسر خارجی دارد. یوسف تیموری بازیگر سرشناس سریال زیر آسمان شهر همسری تایلندی دارد و دلیل ازدواج او با یک دختر تایلندی این بوده است که دختران ایرانی به دلیل بازیگر بودنش ذهنیت خاصی به او دارند.

یوسف-تیموری

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که همسر خارجی دارد. گلوریا هاردی همسر خارجی ساعد سهیلی است که با بازی در سریال کیمیا و نقش آزاده در میان مردم شناخته شد. گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی تابعیتی ایرانی و فرانسوی دارد.

ساعد-سهیلی-و-همسرش

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده و بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر خارجی دارد. شایلی محمودی همسر دوم بنیامین بهادری، بعد از فوت نسیم حشمتی همسر اول او است که گفته میشود تابعیتی ایرانی و آمریکایی دارد. بارانا فرزند اول بنیامین از نسیم حشمتی است و حاصل ازدواج بنیامین و شایلی محمودی دو پسر به نام های بن سان و شایمین است.

خانواده-بنیامین-بهادری

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید