شامگاه هفدهم تیرماه یک جسد در سلفی زوج جوان پیدا شد.

ماجرای جسدی که در سلفی زوج جوان پیدا شد

به گزاشر سلام نو، روزنامه همشهری نوشت: زوجی جوان روی تپه‌ای ایستادند تا سلفی بگیرند و بعد از آن تصویر را زوم کردند تا آن را با دقت ببیند اما درست در همان لحظه متوجه جسدی شدند که پشت سر آنها در پایین تپه افتاده بود.شامگاه هفدهم تیرماه مردی جوان درحالی‌که صدایش می‌لرزید با ۱۱۰ تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد گفت: اینجا جسد خونین مردی روی زمین افتاده است که به‌نظر می‌رسد زمان زیادی از مرگش می‌گذرد.

او نشانی محل حادثه در انتهای بزرگراه شهید خرازی را به پلیس مخابره کرد و بعد از این تماس مأموران کلانتری وردآورد راهی آنجا شدند. آنها با دیدن جسد غرق خون یک مرد، ماجرا را به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران گزارش کردند و با حضور تیم تحقیق در محل حادثه، بررسی‌ها آغاز شد. مقتول لباس ورزشی به تن داشت و با ضربات چاقو جانش را از دست داده است. محل رهاشدن جسد و وجود رد خون در محل، حکایت از این داشت که قتل در جای دیگری رخ داده و پس از آن عامل یا عاملان جنایت، جسد را به آن منطقه منتقل و در آنجا رها کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌داد که حدود ۱۲ساعت از جنایت می‌گذرد و نحوه ضربات نیز نشان می‌داد که مقتول از سوی عامل یا عاملان جنایت، غافلگیر شده است.

در ادامه مأموران به تحقیق از زوج جوانی پرداختند که جسد را پیدا کرده بودند. زن جوان گفت: هرازگاهی برای تفریح و کوهنوردی به محلی که جسد کشف شده می‌آمدیم. روز حادثه هم با همسرم به اینجا آمدیم و عکس سلفی گرفتیم. هر عکسی که می‌انداختیم بلافاصله نگاهی به آن می‌انداختیم. در یکی از عکس‌ها، وقتی زوم کرده بودیم ناگهان جسد مرد جوان را دیدم که پشت سر ما و پایین تپه افتاده بود. بلافاصله بالای سر او رفتیم و متوجه شدیم فوت شده است.

در ادامه مأموران به انجام تحقیقات میدانی پرداختند، چراکه مدارکی برای مشخص‌شدن هویت مقتول وجود نداشت. تحقیقات تیم جنایی باعث شد تا سرنخ‌های خوبی به‌دست آید. یکی از اهالی منطقه چند ساعت قبل‌تر از پیداشدن جسد، خودروی پژویی را در اطراف محل حادثه دیده بود که لکه‌های خون روی آن وجود داشت.

به‌گفته این فرد، خودروی پژو۴۰۵ با سرعت در حال عبور از منطقه کوهستانی بود اما راننده سر پیچ‌ها ناچار می‌شد سرعتش را کم کند و وی در همان لحظه توانسته بود لکه‌های خون روی پژو را ببیند. در این شرایط، بازپرس جنایی تهران دستور بازبینی تصاویر دوربین مداربسته اطراف و شناسایی راننده خودروی پژو را صادر کرد. از سوی دیگر دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی هویت مقتول نیز صادر شد تا اسرار این جنایت آشکار شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید