مشکل اصلی هرمزگان کمبود تخت استاندارد بیمارستانی است که اگر بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به مدار بهره برداری بیاید بخشی از مشکلات مان برطرف می‌شود.

هیچ بیماری بدون دارو نمانده هرچند قطره چکانی! / هرمزگان کمبود تخت بیمارستانی دارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی امشب (۱۹ تیرماه) در جمع خبرنگارتن، افزود: از اواسط فروردین ماه با سهل انگاری رعایت پروتکل‌ها روند رو به نزولی به خود گرفت و شاهد شیوع هر چه بیشتر کرونا آن هم از نوع جهش یافته در سراسر هرمزگان هستیم.

وی با بیان اینکه دریافتی مان از بیمه با مشکل مواجه شده است، تصریح کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت طلب داریم و همین امر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را با مشکل مواجه کرده است.

فرشیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیماری را بدون دارو نگذاشته ایم، خاطرنشان کرد: هرچند به صورت قطره چکانی این روند ادامه یافته، اما کمبودی در خصوص تامین دارو نداریم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی هرمزگان کمبود تخت استاندارد بیمارستانی است که اگر بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به مدار بهره برداری بیاید بخشی از مشکلات مان برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه اگر بودجه مورد نیاز را تامین کنیم بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی در شهریور ماه فاز نخستش آماده بهره برداری است، اضافه کرد: بزودی بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی نیز در بندرعباس دایر می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید