دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

 یحیی گل‌محمدی مچ منصوریان را خواباند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۵۵ امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر تیم پرسپولیس خاتمه یافت.

شهریار مغانلو در دقیقه ۲۳ و مهدی ترابی در دقیقه ۳۴ گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در این مسابقه ۵۸ امتیازی شدند تا همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان،‌ در صدر جدول لیگ برتر باقی بمانند. تیم پرسپولیس همچنین با پیروزی مقابل آلومینیوم، انتقام تنها شکست فصل خود از تیم اراکی را نیز گرفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، مهدی شیری، فرشاد فرجی، احمد نوراللهی (۷۶ - سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۶۶ - سعید آقایی)، احسان پهلوان، وحید امیری و شهریار مغانلو (۷۶ - مهدی عبدی).

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، محمد ایران‌پوریان، رامین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل، امید سینگ، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، اسماعیل شریفات و امیرمحمد هوشمند.

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول

دقیقه ۲: ضربه ایستگاهی مستقیم مهدی ترابی را پورحمیدی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۹: علیرضا منصوریان درگیری لفظی با نیمکت پرسپولیس داشت و معتقد بود نیمکت‌نشینان پرسپولیس سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند که این قائله با دخالت داور به پایان رسید.

دقیقه ۲۳: مهدی ترابی روی حرکتی هماهنگ با مغانلو و یک، دو با این بازیکن به خوبی یک مدافع آلومینیوم را از پیش رو برداشت و با نفوذ به محوطه جریمه و پاس در عرض، شهریار مغانلو را در یک موقعیت خوب گلزنی قرار داد که این بازیکن نیز با یک ضربه خوب از داخل محوطه شش قدم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۴: اشتباه مدافعان آلومینیوم در پاس به عقب، مغانلو را در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار داد و مهاجم پرسپولیس با دید خوب و پاس پشت پا، توپ را به مهدی ترابی رساند تا این بار ترابی با یک ضربه دقیق دروازه شاگردان منصوریان را باز کند.

دقیقه ۴۴: فرار تند و تیز امید عالیشاه و پاس در عرض این بازیکن را این بار مغانلو نتوانست تبدیل به گل کند و این فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

دقیقه ۴۵: ارسال دقیق مهدی ترابی به محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه سر احمد نوراللهی به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵: ارسال کرنر امید سینگ به شکلی بسیار خطرناک از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد و بازیکنان آلومینیوم نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: فرار مغانلو پشت مدافعان آلومینیوم این بازیکن را در موقعیتی تک به تک با پورحمیدی قرار داد که شوت مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان اراکی‌ها به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۵: اشتباه عجیب حامد لک در بازی با پا، توپ را داخل محوطه جریمه به حامد پاکدل سپرد، اما مهاجم آلومینیومی‌ها با ضربه‌ای بی‌دقت نتوانست دروازه‌ خالی سرخپوشان را باز کند.

دقیقه ۷۰: ضربه سر حامد پاکدل از داخل محوطه جریمه که با ضربه‌ای ایستگاهی به او رسیده بود، از روی دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: مغانلو به دلیل مصدومیت از ناحیه سر از زمین بازی خارج و مهدی عبدی به جای او وارد زمین شد.

دقیقه ۸۱: سعید آقایی اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد.

دقیقه ۸۸: شوت سرکش سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را پورحمیدی به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱+۹۰: کنترل و چرخش کنعانی‌زادگان روی ارسال سعید آقایی می‌رفت تا نام مدافع سرخپوشان را هم به گلزنان پرسپولیس در این بازی اضافه کند، اما ضربه خوب این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰: علیرضا منظمی به دلیل خطای خشن روی محمدحسین کنعانی‌زادگان با کارت زرد داور جریمه شد.


 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید