مسئول ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور فلسطین و رژیم صهیونیستی برای گفتگو با مقامات تل آویو و فلسطین فردا به شهر قدس سفر می‌کند.

سفر نماینده آمریکا به اراضی اشغالی

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منابع رسانه‌ای شامگاه جمعه فاش کردند که هادی عمرو، نماینده آمریکا در امور فلسطین و رژیم صهیونیستی به منظور گفتگو با مقامات تل آویو و فلسطین (تشکیلات خودگردان) فردا به شهر قدس سفر می‌کند.

باراک رافید، خبرنگار امور عربی و سیاسی وبگاه عبری زبان «واللا» به نقل از مسئولان صهیونیست اعلام کرد این اولین سفر یک مقام بلند پایه آمریکایی از زمان تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نفتالی بنت خواهد بود. این سفر در حالی صورت می‌گیرد که تشکیلات خودگردان فلسطین هم با بحران شدید سیاست داخلی به علت قتل نزار بنات، فعال سیاسی فلسطینی به دست نیروهای امنیتی (فلسطین) روبه رو است.

بنا به اعلام باراک رافید، انتظار می‌رود هادی عمرو در این سفر با مقامات وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، دفتر نخست وزیر و وزارت جنگ دیدار کند. بنابر اعلام خبرنگار واللا، مسئول آمریکایی در رام الله هم با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان و سایر مقامات فلسطینی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

رافید به نقل از مقامات صهیونیست اعلام کرد یکی از علل این سفر این است که به هادی عمرو اجازه داده شد تا سیاست‌های کابینه جدید  درباره کرانه باختری رود اردن و نوار غزه را بررسی کند. پرونده بازسازی نوار غزه و سازوکار جدید سازمان ملل برای انتقال پول‌ها به نوار غزه از دیگر مسائل و پرونده‌های مورد بحث در سفر هادی عمرو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید