لوگوی فدراسیون فوتبال توسط اعضای هیات رئیسه، به مرحله نهایی رسید و به زودی رونمایی خواهد شد.

لوگوی فدراسیون فوتبال تغییر کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، لوگوی فدراسیون فوتبال به عنوان نشان رسمی این فدراسیون، بعد از سال‌ها وعده و وعید با شکل و شمایل جدیدی رونمایی خواهد شد.  این لوگو فردا (یکشنبه) در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به رای گیری گذاشته می‌شود و بعد از تایید اعضا، به طور رسمی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. 

این اتفاق در حالی انجام می‌شود که حدود دو سال قبل و در زمان ریاست مهدی تاج و دبیرکلی محمدرضا ساکت، تغییرات روی لوگو کلید خورد و بعد از فراخوان این فدراسیون برای ارسال آثار پیشنهادی، طرح پیشنهادی یک شرکت به هیات رئیسه وقت راه یافت اما مورد تایید اعضا قرار نگرفت. بعد از استعفای ساکت و تاج و همینطور روی کار آمدن بهاروند و محمدنبی که با تغییرات اساسنامه این فدراسیون همراه بود، تغییر لوگو به فراموشی سپرده شد. 

حالا بعد از گذشت دو سال و روی کار آمدن مدیریت جدید، شهاب‌الدین عزیزی خادم در سفر اخیر خود به کرمان از تغییر لوگو بعد از سال‌ها خبر داده است که فردا نهایی خواهد شد. 

لوگوی کنونی فدراسیون فوتبال فاقد شاخصه‌ها و طراحی لازم و به روز برای معرفی هویت و تاریخ فوتبال ایران است و در سال‌های گذشته هواداران بارها به این لوگو انتقاد کرده و خواستار تغییر آن شده بودند. 

هنوز تصویری از این لوگو به بیرون درز نکرده و باید منتظر رونمایی از این طراحی جدید و واکنش هواداران فوتبال ملی ماند. 

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید