زهرا نعمتی موفق به راهیابی به فینال رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در چک شد.

زهرا نعمتی به فینال قهرمانی جهان راه یافت

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان نوشت: در ادامه مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در چک، امروز(جمعه) و در ادامه رقابت هتی پاراتیراندازی با کمان در رشته ریکرو ، پاراکمانداران ایرانی  به مصاف حریفان خود رفتند. زهرا نعمتی توانست با نتیجه ۶ بر صفر کمانداری از ایتالیا شکست داده و در جمع هشت کماندار برتر این بازی‌ها قرار گیرد. 

 وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۲  مقابل کمانداری از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد.

نعمتی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر ۴  مقابل نماینده روسیه به پیروزی رسید و قرار است فردا در  فینال این رقابت‌ها و برای کسب مدال طلا به مصاف کمانداری از ایتالیا برود.

در ادامه این رقابت ها  غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ماده ریکرو مقابل کمانداری از اسلواکی با نتیجه ۶بر ۵  شکست خورد و حذف شد.

علی‌سینا منشازاده در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۵ مقابل نماینده آمریکا به برتری رسید و به جمع ۸ بازیکن برتر این بازی‌ها راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ مقابل کمانداری از بریتانیا به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

منشازاده در دور نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ مقابل نماینده روسیه شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می‌رود.

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ مقابل نماینده بریتانیا شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۷ مقابل کمانداری از بریتانیا به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۳ مقابل کمانداری از اسپانیا به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

این دختر پاراکماندار در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کمانداری از بریتانیا با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۳۸ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می‌رود.

مریم یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

محمدرضا زندی در ماده W۱ و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۱ مقابل کمانداری از کره‌جنوبی شکست خورد و حذف شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید