به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز، در پی انفجار گلوله جنگی در نقطه صفر مرزی شهرستان سقز ۲ نفر کشته شدند.

مرگ دردناک ۲ چوپان بر اثر انفجار گلوله جنگی در سقز

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ناصر خامی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز گفت: ۲ نفر چوپان که در حال چرای دام بودند به علت انفجار گلوله جنگی در نقطه صفر مرزی سقز (مرز سیف روستای بسطام) جان خود را از دست دادند.

او اظهار داشت: این ۲ نفر که اهل شهرستان بوکان بوده مشغول چرای دام در محدوده روستای بسطام بودند، که انفجار گلوله جنگی به علت نزدیکی به آن و عدم آشنایی با گلوله‌های جنگی و خمپاره، موجب متلاشی شدن بدن آن‌ها شده و فوت شدند.

خامی با بیان اینکه نقطه صفر مرز سیف سقز قبلا مکان جنگ بین ایران و عراق بود، ولی در حال حاضر آلودگی کمتری دارد، افزود: اهالی روستاهای این منطقه سالهاست کشاورزی و دامداری می‌کنند و اتفاق خاصی به وجود نیامده است.

خامی با اشاره به اینکه جنازه این ۲ نفر توسط تیم‌های اورژانس به شهرستان سقز انتقال داده شد، اضافه کرد: این ۲ نفر چوپان گویا بدلیل نا آشنایی به گلوله‌های جنگی، به این خمپاره نزدیک شدند که در نتیجه هر ۲ نفر در جا کشته شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه سقز، یادآور شد: در این نقاط صفر مرزی پایگاه نظامی نیست و هر گلوله و یا مینی که در آنجا وجود داشته باشد ناشی از جنگ عراق است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید