ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور منتخب در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: یقین دارم با حضور و مشارکت مردم می‌توانیم بر همه مشکلات فایق بیاییم.

رئیسی در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی: باید اعتماد مردم که سرمایه اصلی کشورمان است را احیا کنیم

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با آرزوی سلامتی کامل برای ایشان،استفاده از رهنمودها و نظرات مراجع عظام، علما و نخبگان را از وظایف دولت جدید دانست و افزود: یقین دارم با حضور و مشارکت مردم می‌توانیم بر همه مشکلات فایق بیاییم.

 وی در ادامه با بیان اینکه قبل از تشکیل دولت مصمم هستیم جلساتی با مراجع، علما، نخبگان و گروه‌های مختلف مردمی داشته باشیم، اظهار داشت: امروز اعتماد مردم به خاطر برخی اقدامات نسنجیده آسیب دیده است و باید این اعتماد که سرمایه اصلی کشورمان است را احیا کنیم.

رییسی  خاطرنشان کرد: در اولین اقدام باید ثبات را در بازار ایجاد کنیم به گونه ای که وضعیت آینده، هم برای تولیدکننده و هم برای مردم قابل پیش‌بینی باشد.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم و ابراز خوشحالی از دیدار رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: امروز مردم از وضعیت معیشت و کسب و کار ناراضی هستند و باید علت اصلی این نارضایتی ها به درستی شناسایی و برطرف شود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه سامان دادن به وضعیت نابسامان موجود امکان پذیر است، تاکید کرد: با همت، آمادگی و شجاعتی که از رئیس جمهور منتخب مردم سراغ دارم، این نابسامانی ها می تواند سامان پیدا کند.

این مرجع تقلید استفاده از ظرفیت‌های کشور و اجرای طرح های عملی و دقیق را در بهبود وضعیت مردم حائز اهمیت دانست و گفت: بدون شک اگر وضعیت مردم سامان یابد، نور امید در دل مردم روشن خواهد شد و به واسطه آن مردم مشارکت و همکاری بیشتری با برنامه های دولت خواهند داشت.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی هوشیاری و اعتماد نکردن به دشمن را در عرصه سیاست خارجی مورد تاکید قرار داد و گفت: در این حوزه بایستی بر مبنای واقعیت ها و نه خوش باوری و با قاطعیت، شجاعت، تدبیر و حسن عمل گام برداشت و یقین دارم که شما مرد این کار هستید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید