اخبار جدید حاکی از آن است که آیفون ۱۳ پرو با رشد فضای تصویربرداری در پشت گوشی، تنظیمات بهتری در بخش دوربین خواهد داشت.

نحوه طراحی دوربین آیفون ۱۳

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، انتظار می‌رود که آیفون‌های جدید سه ماه دیگر وارد بازار شوند و ما همچنان گزارش‌های بیشتری در مورد آن‌ها می‌شنویم. بر اساس جدیدترین اخبار، فاکسکان (Foxconn) و پگاترون (Pegatron) دو شریک اصلی تولید گوشی‌های ۲۰۲۱ اپل خواهند بود که سفارشات آیفون ۱۳ مینی را تولید خواهند کرد.

گزارش‌های مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل همچنین ادعا می‌کند که این آخرین دستگاه کوچک برای آینده قابل پیش بینی گوشی‌های مینی پس از "فروش ضعیف" آیفون ۱۲ مینی خواهد بود و تنها سه گوشی در سال ۲۰۲۲ روانه بازار می‌شود. شرکت فاکسکان عنوان تولید کننده عمده گوشی‌های آیفون را دارا است و پگاترون هم این شرکت را در این امر همراهی می‌کنند.

بزرگ‌تر بودن دوربین آیفون ۱۳ نسبت به مدل ۱۲

همچنین خبر تأیید شده دیگری دریافت کردیم که می‌گوید آیفون ۱۳ پرو در مقایسه با گوشی هوشمند آیفون ۱۲ پرو، با رشد فضای تصویربرداری در پشت گوشی، تنظیمات بهتری در بخش دوربین خواهد داشت. یک محافظ برای مدل جدید که روی مدل فعلی قرار گرفته به وضوح این تفاوت را نشان می‌دهد.

همچنین به تازگی خبر رسیده که شاید شارژ بی سیم معکوس نیز برای آیفون ۱۳ ارائه شود. انتظار می‌رود سری گوشی‌های آیفون ۱۳ اپل در شهریور ماه امسال عرضه شود. احتمالا این شرکت چهار مدل آیفون جدید را به عنوان جانشین سری آیفون ۱۲، روانه بازار کند. به نظر می‌رسد این مدل‌ها شامل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس خواهند بود.

اپل این امکان را دارد که سیم پیچ شارژ آیفون ۱۳ را کمی بزرگتر در نظر بگیرد. با این حال این گزارش جزئیات میزان سرعت شارژ بی سیم را نشان نداده است. اما ادعا می‌شود که اپل می‌تواند پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع‌تر را از طریق سیستم MagSafe ارائه دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید