برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه بهتر است، گلهای خود را انتخاب کنید. شکوفه های فصلی هزینه کمتری دارند و احساس مناسبی برای زمان سال دارند. انواع دیگر مانند گل رز و گل ارکیده در طول سال در دسترس است که می توانید انتخاب کنید.

تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه

تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه ضمن کاهش هزینه ها برای شما، می تواند بیانگر احساسات و نیز سلیقه شما باشد. شما با بهره گیری از روش های ساده می توانید به راحتی و با کمترین هزینه یک دسته گل زیبا، ارزشمند و منحصر به  فرد برای خود و دوستان خود آماده کنید.

  1. کاغذ رنگی

ساده ترین روش برای این کار، استفاده از کاغذ رنگی یا کاغذهای کرافت مخصوص است. این یک روش کلاسیک و ساده برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی است. همراه با کاغذ بهتر است برای زیبایی بیشتر و جذاب تر از روبان های رنگی ساتن ساده استفاده کنیم تا ظاهر خیلی شیک و خارق العاده به دسته گل طبیعی  بدهد.

باید توجه کنید که همه این موارد  اولویت شخصی است و برای جذابیت کار می توانید از لوازم دیگری نیز استفاده کنید. برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه ابتدا این قطعه کاغذهای کرافت در ابعاد مناسب و با رنگ دلخواه و متناسب با رنگ گل طبیعی  انتخاب کنید. گلهای خود را مطابق با سلیقه شخصی و به شکلی زیبا روی کاغذ قرار دهید. گوشه پایین را تا کنید تا در یک راستا یا کمی بالاتر از پایین ساقه های گل قرار بگیرد. محکم بپیچید، ابتدا سمت چپ و سپس سمت راست را از بالا ببندید و با روبان گره بزنید.

به همین سادگی شما در کوتاه ترین زمان یک دسته گل طبیعی را در خانه برای خود و یا دوستانتان می توانید آمده کنید. این کار هزینه زیادی نداشته و می تواند انرژی مثبت به شما و عزیزانتان هدیه کند.

 تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه

  1. روزنامه باطله

یک روش ساده دیگر برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه، به خصوص برای مواقعی که وسایل بسته بندی مناسب برای این کار را ندارید، کمک گرفتن از روزنامه باطله است. فقط یک روزنامه پیدا کنید، از یک  نخ جعبه شیرینی یا از یک روبان برای بستن آن استفاده کنید. این کار فوق العاده کاربردی و بسیار ارزان قیمت است، و می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید.

 تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه

اهمیت تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه

یکی از بهترین و زیباترین هدیه هایی که می توانید به عزیزانتان بدهید یک دسته گل طبیعی است. گل نوعی هدیه است که اکثر مردم واقعاً از آن قدردانی خواهند کرد چه در ایران و چه سایر کشورها. گل ها ارزان اما زیبا هستند. فرقی نمی کند که آنها را از فروشگاه های مخصوص، گل فروشی ها خریداری کنید یا از باغ خود چیده و آنها را بسته بندی  کنید. یک دسته گل طبیعی زیبا یک هدیه دوست داشتنی و متفکرانه می سازد.

گل ها یک روش عالی برای روحیه دادن به افراد هستند. اگر واقعاً دوست دارید دسته گل خود را صیقلی تر جلوه دهید، به جای مراجعه به گل فروشی و خرید دسته گل های آماده، آنها را با ساده ترین روش در خانه تزیین کرده  و بپیچیدن. وقتی نوبت به بسته بندی گل هایتان می رسد، بسته بندی را به عنوان یکی دیگر از عناصر دسته گل در نظر بگیرید.

برای داشتن نمای چشمگیر، سعی کنید ساقه ها گل طبیعی را در معرض دید قرار دهید. یا برای بخشیدن ظاهر روستایی، ساقه های گل طبیعی را کاملاً بپیچید تا فقط گلها در معرض دید قرار بگیرند. شما همچنین می توانید یک هدیه ساده تر مانند، یک تک شاخه را  پیچیده و آن را هدیه دهید.  اضافه کردن روبان به دسته گل، واقعا می تواند آن را برجسته تر کند.

 تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه
 تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه

برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه فقط روبان و کاغذ کرافت لازم نیست، بله نوع انتخاب گل، رنگ گل، ابعاد و اندازه گل، بوی مناسب گل، سلیقه خوب در پیچیدن دسته گل نیز مهم و با ارزش است.

لازم نیست منتظر روز تولد، سالگرد عروسی باشید تا به عزیزانتان گل هدیه دهید. امروز روز کسی را بساز و از او سپاسگزاری کنید، یک دسته گل یک ارائه زیبا و ساده است که زمان، تلاش و هزینه بسیار کمی می گیرد، اما تأثیر مثبت عالی بر عزیزانتان شما می گذارد.

تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه برای زیبایی و بالا بردن جذابیت خانه

هیچ چیز مانند یک گل آرایی زیبا یک میز را در خانه بهتر نمی کند. شما باید نحوه چیدن گل طبیعی و خلق مجدد دسته گل توسط گل فروشی های برتر را بیابید و به خوبی از آنها برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه استفاده کنید.

احتمالاً همه ما قبول داریم که یک دسته گل تازه فضای خانه را جذابتر می کند. خواه یک دسته گل عاشقانه باشد یا یک دسته گل ساده با آرایش کم روی یک میز، کنار یک شمع روشن. اما باید اعتراف کرد که چگونگی چیدمان گل و نوع انتخاب گل طبیعی برای تزیین و پیچیدن، به درستی می تواند کمی استرس برای ما ایجاد کند. خوشبختانه، دسته گل های حرفه ای زیبایی خاصی در رویدادها یا مهمانی ها ایجاد می کنند و تحسین برانگیز هستند.

برای تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه بهتر است، گلهای خود را انتخاب کنید. شکوفه های فصلی هزینه کمتری دارند و احساس مناسبی برای زمان سال دارند. انواع دیگر مانند گل رز و گل ارکیده در طول سال در دسترس است که می توانید انتخاب کنید.

ترکیبی از رنگ ها و انواع مکمل را ایجاد کنید یا یک سایه یا تنوعی از آنها را در کنار هم انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای بافت و رنگ سبز نیز اضافه کنید. روبان و کاغذ خود را بر اساس نوع گل هایی که قصد استفاده از آن را دارید و اندازه و سبک چیدمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای دسته گل زدن از کجا ایده بگیرم؟

برای ایده گرفتن درباره تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی در خانه، می توانید به نمونه کارهای موجود در وب سایت های مختلف مراجعه کرده و تصاویر را مشاهده کنید. در حال حاضر فضای اینترنت محیط مناسبی برای این کار است و شما می توانید صدها ایده جدید برای خود از این فضا به دست بیاورید. توجه داشته باشید که علاوه بر ایده، سلیقه شخصی نیز در این کار دخیل است و تاثیر مستقیمی بر زیبایی تزیین گل طبیعی دارد.

گلفروشی آنلاین VIP Shop به عنوان ارائه دهنده گل های خاص و vip میتواند گزینه جذابی برای ایده گرفتن برای تزئین و پیچیدن دسته گل باشد. برای مشاهده جدیدترین مدل های دسته گل طبیعی درShop  VIP  می توانید به این سایت مراجعه کرده و از تصاویر با کیفیت و محصولات جدید این مجموعه برای گل آرایی های خود الهام بگیرید. گلفروشی وی آی پی با طرح های منحصر به فرد و متفاوت با ارائه محصولات گل طبیعی از قبیل باکس گل، سبد گل، دسته گل، گل آپارتمانی، تاج گل و... جزو گلفروشی های برتر ایران محسوب می شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 0
    تزئین دسته گ و پیچیدنش توسط خود آمدم هم کم هزینه تره هم با استعداد و مزاج خوده آدم هستش ولی قافل از این نشیم که تزئین هایی که گل فروشی ها دارن اصلا قابل مقایسه نیست با توجه به وسایل بیشتر و وقت آزادتری که نسبت به ماها دارن
    • حسین IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 0
      شاید تزئین دسته گل بوسیله خود شخص قشنگ تر یا حتی به صرفه تر باشه ولی آیا وسیله ها و ابزار های تزئین گل در هم ی منازل هستش ؟ اونطوری یه تزئین ساده داریم ولی با سپردنش دست افرادی که در این حرفه بودن و تجربه گلآرایی دارن خیلی بهتر و جذاب تر از آب در مید
  • مهدی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    اصلا سادگی تو پیچیدن و تزئین گل یه روش جالبه شایدم خیلی بهتر دیده میشه تا یه دسته گل پیچیده و پر از زرق و برق البته این نظر منه و برای مراسم های عادی که ایده های بسیار جالب و خلاقانه ای هم میشه ازجاهای مختلف مثلا از سایت ها و رسانه های دیگه گرفت مثلا همین پیچیدن تو روزنامه باطله هایی که جنس کاغذ قدیمی با نوشته های قدیمی دارن سادس ولی ایده بسیار جذاب و نویی هستش که میشه ازش استفاده کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید