افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این دوستان که بی‌دلیل علیه پرسپولیس صحبت می‌کردند حالا چرا از گلی که زدند حرف نمی‌زنند؟

طعنه تند افشین پیروانی به سپاهان / لطفا تا آخر فصل ساکت باشید

به گزارش سلام نو، مهدی یکتا در خبر ورزشی نوشت: گلی که احسان حاج صفی در دیدار دو تیم پیکان و سپاهان اصفهان زد، صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد و به شدت به آن اعتراض کردند. پرسپولیسی‌ها معتقدند این گل مشکوک به آفساید می تواند سرنوشت قهرمانی لیگ برتر را تحت تأثیر قرار دهد و ...

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس نیز به شدت نسبت به گل تساوی سپاهان اصفهان گله مند است. او در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی حرف‌هایی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست:

فکرش را می کردید در اهواز با فولاد خوزستان مساوی کنید؟

به هرحال همه فوتبالی ها می دانند بازی در گرمای تیر ماه در اهواز بسیار سخت است. گرما حدود ۵۰ درجه بود اما بچه های ما واقعا دویدند و زحمت کشیدند منتهای مراتب حرف من چیز دیگریست. من صحبتی راجع به بازی فولاد و پرسپولیس ندارم و می خواهم از دوستان بخواهم اتفاقات دیدار پیکان و سپاهان اصفهان را بررسی کنند.

منظور شما همان گلی است که احسان حاج صفی به ثمر رساند؟

مشکوک ترین گل لیگ بیستم را همه ایران در بازی پیکان و سپاهان دیدند. چرا آفساید اعلام نشد؟!

البته اغلب کارشناسان داوری این گل را آفساید دانستند؟

دست همه درد نکند ولی چه فایده؟ اگر همین گل مشکوک سرنوشت قهرمانی را عوض کرد چی؟ آیا کسی جوابگو خواهد بود؟ همه دیدند بازیکنان سپاهان ۱۰ متر در آفساید بودند!

۱۰ متر که نه! شاید دو، سه متر؟!

چه فرقی می کند؟ دو بازیکن سپاهان که در آفساید قرار داشتند روی توپ ارسالی حاج صفی عکس العمل نشان داده و دروازه بان پیکان را دچار تردید کردند. به عبارت بهتر روی توپ آن هم در منطقه آفساید تأثیر مستقیم گذاشتند ولی متأسفانه نه داور دید و نه کمک داور!

بعد از بازی اما صحبت هایی در خصوص ۵ کارته بودن محمد حسین کنعانی زادگان یا محروم بودن سامان فلاح مدافع پیکان مطرح شد؟

این دوستان فرار به جلو را خوب بلدند اما می خواهم بگویم آقایان! بعد از گلی که در ورزشگاه شهرقدس زدید دیگر لطفا تا آخر فصل ساکت باشید. دیگر صحبت و مظلوم نمایی نکنید! همه ایران دیدند چه اتفاقی افتاد و مشکوک ترین گل لیگ بیستم در بازی پیکان و سپاهان رقم خورد!

ظاهرا باشگاه شما هم بابت این موضوع شکایت کرده است؟

ما چاره ای نداریم. فقط می توانیم اعتراض کتبی داشته باشیم درحالی که... واقعا متأسفم که یکسری اتفاقات سلسله وار می افتد. بازیکنان سپاهان حالا چرا سکوت کرده اند و حرفی نمی زنند؟ این دوستان که بی دلیل علیه پرسپولیس صحبت می کردند حالا چرا از گلی که زدند حرف نمی زنند؟

منظور شما محمدرضا خلعتبری و امید نورافکن است که درباره پرسپولیس حرف زدند؟

من اسمی نمی آورم ولی الان وجود داشته باشند واقعیت را بگویند. مظلوم نمایی نکنند و اسم پرسپولیس را به هردلیلی وسط نکشند. البته اینها تنها نیستند و یکی دیگر از تیم ها هم ...

یکی دیگر از تیم‌ها چی؟

تحت هرشرایطی به داور حمله می کند. این تیم ببرد یا ببازد فرقی نمی کند؛ از داوری همیشه طلبکار است.

منظور شما استقلال رقیب سنتی پرسپولیس است؟

من نمی خواهم اسمی بیاورم اما شما می بینید هر حرفی می زنند اما نه محروم می شوند و نه کمیته انضباطی یکی از آنها را احضار می کند. هر روز آسمان را به زمین دوخته و علیه داوری، وزیر و... صحبت می کنند. فرقی هم نمی کند پیروز شوند یا شکست بخورند؛ باز طلبکارند.

حالا با همه این تفاسیر باز هم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می دانید؟

یک درصد هم شک نکنید! پرسپولیس راه خودش را می رود و حواسش را به سایر تیم ها معطوف نمی کند. ما فقط کارخودمان را انجام می دهیم اما امروز باید این حرف ها را می زدم. باید به برخی ها یادآوری می کردم اشتباهات سهوی داوری به سود کدام تیم یا تیم هاست. می خواستم بگویم دوستان در افکار، رفتار و گفتار خود تجدید نظر کنند. هروقت خواستید اسم پرسپولیس را بیاورید یا از تیم ما حرف بزنید حتما به صحنه گل آفساید به پیکان فکر کنید و دیگر ادامه ندهید، همین!

کد خبرنگار: ۱۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید