ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار ترانس برق در خیابان پنج غربی کیان آباد و آتش سوزی سه دستگاه خودرو خبر داد.

لحظه انفجار ترانس برق در اهواز؛ ۳ خودرو در آتش سوختند / فیلم

به گزارش سلام نو، ابراهیم قنبری عصر امروز ۱۶ تیرماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۲ دقیقه امروز چهارشنبه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار ترانس برق گزارش شد.

او با بیان اینکه این حادثه در خیابان پنج غربی کیان آباد اتفاق افتاده بود، گفت: سه دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

رییس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: انفجار ترانس برق  و ریختن روغن ترانس در خیابان منجر به حریق سه دستگاه خودرو النترا، پژو ۲۰۶ و پراید پارک شده در زیر ترانس برق شد.

قنبری با اشاره به حریق و دودگرفتگی دیوار های ساختمان در مجاورت ترانس برق بیان کرد: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی، شعله های حریق خودروها و دیوارهای مجاور ترانس برق  را مهار و از پیشروی آتش به ساختمان های مسکونی مجاور جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: آتش نشانان در ساعت ۱۵:۴۷ دقیقه پایان عملیات را اعلام و به ایستگاه بازگشتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید