رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت به منتفی شدن پروژه مشترک ایران و کوبا برای ساخت واکسن کرونا واکنش نشان داد.

واکنش جهانپور به حرف‌های محرز درباره منتفی شدن پروژه مشترک ایران و کوبا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب اظهارنظر دکتر مینو محرز درباره منتفی شدن پروژه مشترک ایران و کوبا برای ساخت واکسن کرونا، با بیان اینکه انگیزه برخی افراد از بیان این دست اظهارنظرها برای ما نامشخص است، گفت: کار مشترک انستیتو پاستور ایران و مؤسسه واکسن‌سازی فینلای کوبا در زمینه تولید واکسن کرونا با نام «پاستوکووک» به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: پروژه مشترک ایران و کوبا شاید از بسیاری کارهای مشترک در حوزه واکسن هماهنگ‌تر و منظم‌تر و با روابط و تعامل نزدیک‌تر پیش رفته و امروز به مرحله تولید رسیده است.

احتمال تحویل اولین محموله واکسن پاستوکووک در روزهای آتی

جهانپور با بیان اینکه احتمال تحویل اولین محموله واکسن پاستوکووک در روزهای آتی وجود دارد، اظهار کرد: تولید واکسن پاستوکووک هر هفته و هر ماه افزایش پیدا خواهد کرد و مشخص نیست برخی با چه هدفی با این اظهارات، این موضوع را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید