شایعات مشابهی اخیراً درباره سلامتی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی منتشر شده است، زیرا کیم مدتی است در مکان‌های عمومی ظاهر نشده و به نظر می‌رسد وزن قابل توجهی از دست داده است.

شایعه به کما رفتن رهبر کره شمالی واقعیت دارد؟

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ نوشت: در اوایل امروز چهارشنبه شایعه ای مبنی بر به کما رفتن کیم پس از خونریزی مغزی و کودتا در این کشور به رهبری عموی رهبر کره شمالی به نام "کیم پیونگ ایل" قوت گرفته بود.

سرویس اطلاعات کره جنوبی(NIS)در بیانیه ای که برای خبرنگاران ارسال کرد، گفت: ما تشخیص می دهیم که حدس و گمان در مورد سلامتی کیم بی اساس است. تا آنجا که ما فهمیدیم، کیم جونگ اون در ۲۹ ژوئن یک جلسه را در دفتر سیاسی اداره کرده و امور دولتی را به طور معمول به عنوان رئیس دولت انجام داده است.

غیبت غیرمعمول ۲۰ روزه کیم در سال گذشته، گمانه زنی ها در سراسر جهان در مورد سلامتی و حتی احتمال مرگ وی را برانگیخت، اما خیلی زود با حضور مجدد وی در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید کود این شایعات پایان یافت.

شایعات مشابهی اخیراً منتشر شده است، زیرا کیم هفته هاست در مکان های عمومی ظاهر نشده بود و به نظر می رسد وزن قابل توجهی از دست داده است.

کیم آخرین بار در تاریخ ۲۹ ژوئن نشست دفتر سیاسی حزب کارگران کره شمالی را اداره کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید