یکی از تکنولوژی های نوین در زمینه طراحی و ساخت کولر گازی، سیستم اینورتر است. اغلب در هنگام مراجعه به مراکز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار با نام اینورتر مواجه شده اید. شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که اینورتر چیست و چه کاری در کولر گازی انجام می دهد؟

فروش کولر گازی ایستاده جنرال با قابلیت اینورتر

امروزه به راحتی می توان برای راه اندازی سیستم سرمایش و گرمایش بهینه در محل زندگی و محیط کار به مراکز فروش کولرگازی جنرال ایستاده اینورتردار مراجعه نموده و کولر گازی متناسب با ابعاد و اندازه محیط خریداری کرد. اگر به دنبال یک سیستم سرمایش و گرمایش پرقدرت و کم مصرف هستید، می توانید با خرید کولرگازی جنرال به هدف خود دست پیدا کنید. به طور کلی در سال های اخیر به دلیل کاهش نزولات آسمانی و در پی آن خشکسالی، دمای اکثر شهرها افزایش یافته است. به طوری که گرما و دمای هوا بیش از پیش احساس می گردد. علاوه بر این هوای گرم و به نسبت شرجی سبب شده تا  کولرهای آبی آن طور که باید و شاید جوابگوی نیاز مصرف کننده نباشند. به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مراکز معتبر فروش کولر گازی اینورتر نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

خرید کولرگازی جنرال

نحوه عملکرد کولرگازی جنرال ایستاده اینورتردار

کولرهای گازی در انواع مختلف طراحی و ساخته می شوند. به کولرهای گازی که فقط باد سرد تولید می کنند، کولر گازی سرمایشی گفته می شود. در مقابل بعضی از کولرهای گازی در کنار باد سرد، قابلیت پرتاب باد گرم (در فصول سرد سال) نیز دارند. با توجه به این ویژگی، آنها را کولر گازی اینورتردار نامیده اند. این مدل از کولر به دلیل اینکه به صورت ایستاده قرار می گیرد، در بازار با نام کولر گازی یخچالی نیز شناخته شده است.. با خرید کولر گازی اینورتر از مراکز مجاز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار می توانید از کیفیت مطلوب سرما و گرما در تمامی فصول سال بهره مند شوید. نحوه کار این محصول بدین صورت است که در فصل گرما کمپرسور آن فعال شده و به وسیله پرتاب باد سرد دمای محیط را معتدل و خنک می سازد. در فصول سرد سال نیز المنت و بخش هیتر کولر فعال شده و با پرتاب باد گرم سبب افزایش دما و گرم شدن محیط می گردد. به طور کلی بیشترین میزان فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار مربوط به کولرهای ایستاده ۳۶۰۰۰، ۳۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ است.

از کولر گازی ایستاده جنرال با توجه قابلیت سرمایش و گرمایش بهینه در تمامی فصول سال استفاده می گردد.

سیستم اینورتر در کولر جنرال چه کاری را انجام می دهد؟

یکی از تکنولوژی های نوین در زمینه طراحی و ساخت کولر گازی، سیستم اینورتر است. اغلب در هنگام مراجعه به مراکز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار با نام اینورتر مواجه شده اید. شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که اینورتر چیست و چه کاری در کولر گازی انجام می دهد؟ این سیستم از یک برد اینورتر روی موتور و یک حسگر هوشمند بر روی پنل کولر گازی تشکیل شده است. بدین صورت که پس از آنکه دمای اتاق به میزان دلخواه شما (که روی کنترل و پنل نمایش داده شده) رسید، حسگر هوشمند روی پنل با اعمال دستور به موتور باعث می شود تا موتور بدون اینکه به طور کامل خاموش شود، به حالت خواب رفته و دوران موتور کاهش یابد. سپس با افزایش دمای اتاق حسگر اینورتر به موتور دستور می دهد و موتور مجدداً استارت خورده و شروع به کار می کند. وجود این سیستم در کولر گازی سبب شده تا به نسبت مصرف انرژی پایین تر و مطلوب تری داشته باشد. از همه مهمتر هرچه مصرف انرژی کولر گازی کمتر باشد، مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این  مردم به جای استفاده از کولر آبی نسبت به خرید کولر گازی جنرال اقدام می کنند.

فروش کولر گازی اینورتر

مشخصات فنی کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار

در زمان خرید هر محصول، به ویژه محصولات برقی می بایست به طور نسبی با مشخصات فنی آن آشنایی داشته باشیم. برای خرید و فروش کولر گازی اینورتر قبل از اینکه به مراکز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار مراجعه کنید، حتماً در مورد اطلاعات و مشخصات فنی آن آگاهی کسب نمایید. به طور کلی مشخصات فنی کولر گازی جنرال ایستاده عبارت است از:

-         دارای موتور پر قدرت روتاری کم صدا و کم مصرف

-         مجهز به سیستم اینورتر اتوماتیک (سیستم سرمایش و گرمایش بهینه و با عملکرد عالی)

-         میزان بازده نسبت به میزان مصرف انرژی با درجه A+++

-         دارای فیلتر هپا HEPA

-         مجهز به فیلتر کربن

-         توانایی پرتاب باد در چهار طرف به صورت یکپارچه و مستمر

-         دارای لوله و اتصالات جهت نصب و اجرا

-         ضمانت نامه و گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش

در ادامه به تشریح برخی از این مشخصات فنی می پردازیم:

کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار به عنوان یکی از بهترین محصولات سرمایشی و گرمایشی، با بهره گیری از به روزترین تجهیزات و قطعات توسط شرکت کره ای جنرال تولید و روانه بازار شده است. طراحی خاص و ایستاده این کولر گازی سبب شده تا بهترین گزینه برای سالن ها و مکان های عمومی با ظرفیت بالا باشد. افزایش میزان عرضه و تقاضا حاکی از کیفیت و بهره وری مناسب این محصول است. تا جایی که این روزها با افزایش میزان فروش کولر گازی ایستاده مواجه هستیم. شما نیز می توانید برای خرید و فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار از طریق فروشگاه های مجاز و سایت های معتبر فروش محصولات سرمایشی اقدام نمایید. یکی از دلایل استقبال گسترده از این محصول وجود فیلتر تصفیه هوای مناسب در آن است. به طوری که باعث شده تا به راحتی ریزگردها و ذرات معلق در هوا جذب فیلتر شود و هوایی سالم و عاری از هرگونه آلودگی وارد محیط شود. علاوه بر این طراحی فیلترها به گونه ای است که امکان پرتاب باد در چهار جهت مختلف فراهم گردیده است.. به طوری که شاهد عملکرد بهینه و مناسب این کولرها در ماه های گرم سال هستیم. در صورت استفاده از این محصول خواهید دید که در مدت زمان کوتاهی با شدت بسیار زیاد محیط را کاملاً خنک می کند.

کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار ۳۶۰۰۰ با قدرت پرتاب باد عالی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

خرید کولرگازی جنرال

فیلتر هپا (HEPA) در کولر گازی ایستاده جنرال

در زمان خرید و فروش کولر گازی اینورتر حتماً از داشتن فیلتر هپا در این محصول مطمئن شوید. زیرا این ویژگی سبب شده تا همواره هوایی سالم و عاری از هر گونه آلودگی وارد محیط شود. به عبارت دیگر یکی از برتری های کولر گازی ایستاده جنرال نیست به سایر رقبا، قرارگیری فیلتر هپا در آن است. نحوه عملکرد فیلتر هپا بدین صورت است که ذرات معلق هوا قبل از اینکه وارد محیط شوند، از فیلتر هپا عبور نموده و به لحاظ داشتن خاصیت فیلتراسیون تمامی ذرات جذب فیلتر شده و مانع از ورود آنها به درون محیط می گردد. دقت این فیلتر بسیار بالا بوده و تا به امروز به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین فیلترهای کولر گازی شناخته شده است.

فیلتر کربن کولر گازی ایستاده جنرال اینورتر

بعضی افراد هنگام مراجعه به مراکز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار از فروشنده این سؤال را می پرسند که؛ آیا کولر گازی ایستاده جنرال فیلتر کربن دارد؟ فروشنده نیز در پاسخ می گوید بله؛ زیرا فیلتر کربن یکی از اجزای اصلی کولر گازی ایستاده جنرال است. این فیلتر با داشتن لایه زغال چوب فعال از ورود دود و گازهای مضر و سمی به درون محیط جلوگیری می کند. به دلیل داشتن این ویژگی منحصر به فرد از این محصول بیشتر در شهرهای صنعتی نظیر استان بوشهر، خوزستان، هرمزگان و ... استفاده می شود. زیرا فیلتر کربن با جذب گازهای سمی و خطرناک مانع از ورود آن به درون می شود و همواره هوایی سالم و پاکیزه را به کاربر ارائه می کند. بنابراین با خیال راحت می توانید نسبت به خرید کولر گازی جنرال ایستاده اقدام کنید. زیرا فیلتر کربن بخش جدایی ناپذیر و جزء لاینفک این محصول است.

کمپرسور روتاری کولر گازی ایستاده جنرال

کمپرسورهای روتاری دارای مکانیزم چرخشی با جابجایی مثبت هستند. به طوری که با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش هوا و کمپرس آن به درون محیط انجام می گیرد. در صورت خرید و فروش کولر گازی اینورتر حتماً با صدای کم و عملکرد فوق العاده و بهینه کمپرسور روتاری مواجه خواهید شد. زیرا کمپرسورهای روتاری فوق العاده کم صدا هستند و دارای رده مصرف انرژی پایین تری نسبت به سایر محصولات مشابه می باشند.

تصویر از کمپرسور روتاری کولر گازی ایستاده جنرال و نمایی از قطعات و تجهیزات موجود در آن

محدوده آب و هوایی عملکرد کولر گازی ایستاده جنرال

همواره محدوده آب و هوایی عملکرد کولر گازی برای مصرف کننده در زمان خرید و فروش کولر گازی ایستاده حائز اهمیت فراوانی است. با توجه به بررسی ها و آزمایشات صورت گرفته، کولر گازی جنرال ایستاده با داشتن کمپرسور قدرتمند و پرتاب باد عالی تا دمای ۶۵ درجه سانتی گراد عملکرد مناسبی دارد و به راحتی فرآیند سرد نمودن محیط را انجام می دهد. این مزیت سبب شده تا در شهرهای گرمسیر و شرجی کشور شاهد افزایش میزان فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار باشیم.

عملکرد و پرتاب باد کولر گازی ایستاده جنرال

با خرید کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار می توان عملکرد سرمایش و گرمایش را همزمان در یک دستگاه تجربه کرد. این کولرها علاوه بر سیستم تنظیم سرعت (کم، متوسط و زیاد) دارای حالت خواب نیز هستند. به طوری که پس از خنک شدن محیط و رسیدن دما به اندازه ایده آل، کولر در حالت خواب قرار گرفته و پس از گرم شدن محیط دوباره کولر شروع به کار می کند. علاوه بر این کولر گازی ایستاده جنرال به دلیل داشتن پرتاب باد در چهار جهت مختلف می تواند تمام نقاط محیط را به یک اندازه خنک نماید.

 فروش کولر گازی اینورتر

کولر گازی ایستاده جنرال با پرتاب باد قوی برای سیستم سرمایش و گرمایش در سالن ها و محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

علل افزایش میزان فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار

در اماکن بزرگ نظیر فروشگاه ها، سالن های اجتماعات، ادارات، بانک ها و ... به دلیل زیاد بودن حجم محیط، کولرهای اسپلیت معمولی جوابگو نیستند و فقط برق زیادی مصرف می کنند. از این رو شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار و خرید کولر گازی جنرال از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری کنید. زیرا کولر اسپلیت ایستاده جنرال با داشتن کمپرسور بزرگ و قوی تر نسبت به سایر کولرهای گازی قدرت پرتاب هوای بیشتری دارد و به همین جهت موجب گردش بهتر جریان هو در محیط می شود. علاوه بر این در زمان مراجعه به مراکز فروش کولر گازی ایستاده توجه داشته باشید که قدرت کولر خریداری شده ۳۶۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰ باشد. به دلیل اینکه این مدل کولر با قدرت بالا مصرف انرژی پایین تری نسبت به سایر مدل ها دارد و تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد.

نکات مهم در رابطه با خرید کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار

- در ابتدا می بایست محل مورد نظر برای نصب کولر گازی را مورد بررسی قرار دهید و پس از آن با مراجعه به مراکز فروش کولر گازی ایستاده نسبت به خرید کولر گازی جنرال اقدام کنید. با توجه به اینکه هر کولر گازی برای فضای خاص و مشخصی طراحی و ساخته شده است؛ می بایست در زمان خرید همه به ابعاد و اندازه محیط توجه شود. در غیر اینصورت کولر گازی خریداری شده، عملکرد مناسب و درستی نخواهد داشت.

- میزان بازدهی کولر گازی؛ در زمان خرید و فروش کولر گازی اینورتر جنرال حتماً قدرت موتور آن را مدنظر قرار دهید. زیرا هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، به نسبت فن های بزرگتر و قدرتمندتری در آن به کار برده شده است. به همین دلیل میزان هوای خنک یا گرم را با قدرت بیشتری در فضا می چرخاند و در کمترین زمان ممکن هوای محیط را معتدل می سازد.

کولر گازی ایستاده جنرال اینورتردار با طراحی منحصر به فرد و بهره وری بالا نظر اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است.

- گارانتی، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش؛ همواره پس از مراجعه به مراکز فروش کولر گازی جنرال ایستاده اینورتردار، نسبت به خرید محصولاتی که دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر هستند، اقدام کنید. البته خاطر نشان می گردد که کولر گازی جنرال ایستاده با توجه به کیفیت در ساخت و بهره وری بالای آن توانسته نظر و رضایت اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب سازد. اما همیشه داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش سبب افزایش اطمینان خاطر مصرف کننده از کیفیت دستگاه و نحوه عملکرد آن می گردد.

- بودجه و میزان هزینه برای خرید کولر گازی جنرال؛ قبل از اقدام برای خرید کولر گازی بودجه و سرمایه خود را بررسی نمائید و پس از آن نسبت به خرید یا فروش کولر گازی اینورتر جنرال اقدام نمایید. در غیر این صورت در زمان خرید با کمبود سرمایه مواجه می شوید و نمی توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.جهت خریداری این محصولات میتوانید به فروشگاه ما به نشانی https://coolergazy.com مراجعه نمایید.

بازدید و شستشوی مداوم و مستمر موتور، فیلترها و دیگر اجزای کولر گازی سبب افزایش کیفیت و طول عمر آن می گردد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید