آرمان درویش، بازیگر سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به علت ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

ابتلای بازیگر «ملکه گدایان» به کرونا / آرمان درویش در قرنطینه

به گزارش سلام نو، رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده سریال «ملکه گدایان» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره ابتلای آرمان درویش به کرونا گفت: آرمان درویش متاسفانه چند روزی است به کرونا مبتلا شده است و ما قاعدتا برای گرفتن صحنه‌های او منتظریم که بهبودی حاصل شود. امیدواریم که خیلی زود این اتفاق بیفتد.

وی خبر داد: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سکانس‌هایی هستیم که بدون حضور آرمان درویش است.

سیفی آزاد درباره وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: آرمان درویش در حال حاضر در منزل تحت درمان است و خوشبختانه ریه‌اش درگیر نشده است.

تهیه‌کننده «ملکه گدایان» در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است آرمان درویش در ادامه از سریال «ملکه گدایان» حذف شود حقیقت دارد یا نه، گفت: اصلا چنین صحبتی حقیقت ندارد. این صحبت‌ها صرفا یک سری حاشیه‌سازی و بی‌اخلاقی است که از طرف برخی افراد اتفاق افتاده است و مطلقا چنین چیزی صحت ندارد. ما در حال حاضر منتظریم آرمان درویش سلامتی‌اش را به دست بیاورد تا ادامه کار را پی بگیریم.

وی تاکید کرد: درویش بازیگر اصلی «ملکه گدایان» است و تا پایان فصل دوم سریال همراه ما خواهد بود و بدون حضور او هیچ اتفاقی در ارتباط با سریال «ملکه گدایان» رقم نخواهد خورد.

سیفی‌آزاد درباره مقدار باقیمانده از تصویربرداری سریال «ملکه گدایان» گفت: مقدار کمی از سکانس‌های سریال هنوز تصویربرداری نشده است که بخشی از آنها سکانس‌هایی است که آرمان درویش در آن بازی ندارد. فعلا در حال ضبط آن سکانس‌ها هستیم و به محض اینکه این بازیگر بهبود یابد سکانس‌های باقیمانده او را هم ضبط خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: پایان تصویربرداری کاملا به زمان بهبودی کامل آرمان درویش بستگی دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید