سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتور گفت: بازی زیبا و دلچسبی نبود اما توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

فرهاد مجیدی: بازی مقابل تراکتور دلچسب نبود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،«فرهاد مجیدی» امشب (سه‌شنبه) پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: بازی زیبا و دلچسبی نبود اما توانستیم سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

وی افزود: با توجه به اینکه تراکتور کاملا دفاعی بازی می‌کرد امکان نمایش زیبا از سوی استقلال وجود نداشت و نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: با توجه وضعیت اسفناک باشگاه استقلال که در این چند سال بی سابقه بوده از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند برنده از زمین خارج شوند.

مجیدی تصریح کرد: خواهش می‌کنم درباره داوری از من سوال نکنید، تیم ما و هواداران نسبت به داوری آلرژی پیدا کرده‌اند. من از داوری ممنون هستم، داوری خیلی خوب بود و دستشان درد نکند. اگر شهامت عذرخواهی ندارند چرا در تلویزیون با شعور مردم بازی می‌کنید؟ من کنار خط بودم و دیدم که کمک داور در بازی قبل آفساید مطهری را اعلام کرد اما چرا خودتان را توجیه می‌کنید؟ من به بازیکنان تیمم‌ گفتم هیچ کدام درباره داوری نباید حرف بزنند ولی آقای افشاریان چرا توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گویید؟ ناراحتی من از این است که چرا این اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم‌های دیگر اتفاق نمی‌افتد. گلی که امروز دریافت کردیم را تماشا کنید اگر خطا نبود دیگر مربیگریی نمی‌کنم. در این فصل اصلا نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم ولی آنقدر اتفاقات عجیب و به جرات می‌گویم هدفمند و برنامه‌ریزی شده رخ داده است که مجبورم از تیمم‌ دفاع کنم.

وی درباره پاداش ۵ میلیونی به بازیکنان تیمش از حساب شخصی خود، گفت: این حداقل کاری است که من می‌توانم برای بازیکنانم انجام بدهم؛ کاری با ما کردند که تیم بی روحیه است و بازیکنان انگیزه ندارند.

سرمربی اسبق استقلال در پایان گفت: من همه تلاشم را می‌کنم که بازیکنان خوب کار کنند و انگیزه داشته باشند. هر کاری بلد نباشم، این یک کار را خوب بلدم. کاری می‌کنم با تمام قوا در بازی های آینده بازی کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید