براساس گزارشات منتشرشده، سومین فرد ثروتمند جهان در یک خانه ۳۴ متری زندگی می کند که که از اسپیس ایکس اجاره کرده است.

خبری عجیب و جنجالی درباره سومین فرد ثروتمند جهان/ ایلان ماسک در خانه اجاره ای ۳۴ متری زندگی می کند!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ثروتمندترین مردان جهان، ایلان ماسک در یک خانه پیش ساخته کوچک ۳۴ متر مربعی زندگی می کند که از اسپیس ایکس در بوکا چیکا، تگزاس اجاره کرده است  و فقط ۵۰ هزار دلار ارزش دارد.کمتر از هزینه یک مدل تسلا مدل S!

ماسک ۵۰ ساله در ماه ژوئن با انتشار توئیتی اعلام کرد که یک خانه را از اسپیس ایکس  اجاره می کند. او هم اکنون در یک واحد طراحی شده توسط Boxabl زندگی می کند، هرچند ماسک نام شرکتی که خانه او را ساخته تأیید نکرده است. خانه های این شرکت کوچک اما شیک است و  یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب با یک سرویس بهداشتی را در خود جای داده است.

شرکت Boxabl  همچنین ساخت خانه برای ماسک را افشا نکرده در ماه نوامبر اعلام کرده بود که در حال ساخت خانه برای یک مشتری مهم در در بوکا چیکا است. این شرکت مستقر در لاس وگاس در سال ۲۰۱۷ با هدف ساخت خانه هایی که می توانند از هرجایی حمل شوند تأسیس شد. گالیانو تیرامانی، یکی از بنیانگذاران، به نیویورک پست گفت: "هدف این شرکت تولید انبوه مسکن در مقیاس و با هزینه ای است که قبلاً هرگز انجام نشده است." "ما می خواهیم مسکن را به طور چشمگیری مقرون به صرفه تر برای جهان کنیم."

طی یک سال گذشته، این کارآفرین میلیاردر بیشتر خانه های خود را برای سرمایه گذاری در پروژه‌ها و ماموریت های فضایی اسپیس ایکس فروخته است. ماسک آخرین خانه باقی مانده خود که یک عمارت در منطقه خلیج کالیفرنیا بود را در ماه ژوئن با قیمت ۳۷.۵ میلیون دلار برای فروش گذاشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید