تتر چیست و چگونه تتر بخریم؟ استیبل کوین ها، دسته ای از رمز ارزها هستند که ارزش دارایی را حفظ می کنند. این دسته از ارزهای دیجیتال، با نوسانات شدید بازار، هیجانی نمی شوند و آرامش خود را حفظ می کنند. این یعنی صعود و نزول هیجانی ارزهای دیگر از جمله بیت کوین، تاثیری در قیمت این ارزها ندارد.

خرید تتر با بهترین قیمت

حدود ۱۳ سال پیش، ارزهای دیجیتال یا همان رمز ارزها، با هدف رفع نواقص و ایرادات سیستم های پرداختی سنتی به وجود آمدند. این ارزها چند آرمان اصلی داشتند که به سهولت تراکنش های ما کمک زیادی می کرد. اصلی ترین آرمان کریپتوکارنسی ها یا رمز ارزها، تمرکز زدایی و حذف واسطه ها در سیستم های پرداختی بود. امروزه شما در تمام امور خود به نوعی مشغول پرداخت چیزی هستید. این پرداخت ها عموما به صورت متمرکز و با واسطه انجام می شوند. به طور مثال، زمانی که پیتزا سفارش می دهید و بابت دریافت آن پولی را به پیک می پردازید، پیک واسطه بین شما و رستوران است و از این بابت هزینه ای را دریافت می کند. اگر این پرداخت را به صورت انتقال به حساب انجام دهید، یک واسطه دیگر هم به این جمع اضافه می شود که بانک نام دارد. حال اگر این خرید و فروش به صورت بلاک چینی و غیرمتمرکز انجام شود، دیگر خبری از کارمزد در این بین نمی باشد. به این وسیله شما با حذف یک واسطه، هزینه های جانبی تراکنش خود را کمتر کرده اید.

این موارد از ویژگی های مثبت ارز دیجیتال هستند. با این حال، ویژگی های منفی هم در آن ها دیده می شد تا سرانجام در سال ۲۰۱۴، یعنی ۶ سال پس از ساخت اولین ارز دیجیتال به نام بیت کوین، اولین استیبل کوین به وجود بیاید. درباره تتر و استیبل کوین ها چه می دانید؟ کسانی که در بازار کریپتوکارنسی فعالیت دارند، حتما تتر را می شناسند. این ارز رمزنگاری شده با نماد USDT نشان داده می شود. تتر شباهت ها و تفاوت هایی با سایر ارزهای دیجیتال دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین ها، دسته ای از رمز ارزها هستند که ارزش دارایی را حفظ می کنند. این دسته از ارزهای دیجیتال، با نوسانات شدید بازار، هیجانی نمی شوند و آرامش خود را حفظ می کنند. این یعنی صعود و نزول هیجانی ارزهای دیگر از جمله بیت کوین، تاثیری در قیمت این ارزها ندارد. پس فکر نکنید که اگر قیمت بیت کوین ۲ برابر بشود، قیمت تتر هم ۲ برابر خواهد شد. قیمت استیبل کوین ها همواره در محدوده ۱ دلار است. اولین استیبل کوینی که ساخته شد همین تتر بود. تتر در سال ۲۰۱۴، برای اولین بار با نام Real Coin به وجود آمد. پس از گذشت ۳ سال و در سال ۲۰۱۷، نام آن به تتر تغییر کرد. تتر ارزشمند ترین استیبل کوین هم می باشد! قیمت استیبل کوین ها به یک اندازه است اما ارزش آن ها بر اساس تقاضایی که دارند متفاوت است. میزان این تقاضا برای تتر بیش از ۶۲ میلیارد دلار می باشد! قیمت تتر و سایر استیبل کوین ها معادل ۱ دلار است. این قیمت می تواند کمی پایین تر و بالاتر باشد و در محدوده ای نه چندان بزرگ نوسان کند. این ثبات و پایداری قیمت، استیبل کوین ها را به یک مورد مناسب برای پرداخت های روزمره با ارز دیجیتال تبدیل می کند.

تتر یا دلار؟

ارتباط تتر و دلار

گفتیم که قیمت تمامی استیبل کوین ها حدود ۱ دلار می باشد. تتر هم به عنوان یک استیبل کوین چنین شرایطی دارد. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که تتر علی رغم تشابه قیمتی تفاوت های زیادی با دلار دارد. دلار یک ارز فیات و دولتی است که پشتوانه آن دولت می باشد. تتر یک ارز رمزنگاری شده می باشد که پشتوانه آن دلار است. به همین دلیل قیمت تتر بر اساس دلار تنظیم می شود. این یک تفاوت عمده تتر و استیبل کوین ها با سایر ارزهای دیجیتال است. در واقع استیبل کوین ها با این ویژگی، از آرمان تمرکز زدایی رمز ارزها سرپیچی می کنند. با این حال این موضوع به طور مستقیم باعث جلب اعتماد مردم هم می شود. زیرا با خیال راحت تری می توانند پول خود را به بازار کریپتوکارنسی بیاورند و خیال آن ها از پشتوانه دولتی تتر راحت است. ویژگی های برتری بخش تتر نسبت به دلار، بدون واسطه بودن و نامحدود بودن تراکنش ها است. منظور از تراکنش نامحدود در اینجا، سرعت و امنیت بسیار بالا در انتقال شبانه روزی وجه می باشد. برای انجام این کار در هر ساعتی از شبانه روز و بدون واسطه، می توانید از تتر استفاده کنید.

خرید تتر

خرید تتر

تتر کاربردهای زیادی دارد که در کشور ایران جلوه بیشتری هم پیدا می کند. بخش عظیمی از واردات و صادرات ما در زمینه های مختلف از جمله صنایع دارویی و غذایی به وسیله تتر انجام می شود. صرافی ها هم در فعالیت های خود استفاده های زیادی از تتر می کنند. تتر به طور کلی حجم معامله بسیار بالایی در سراسر جهان دارد و همواره مورد معامله قرار می گیرد. شما هم می توانید یکی از خریداران تتر باشید! کافی است که در صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. بیت ایمن سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که تتر را با کم ترین کارمزد و بهترین قیمت در اختیار خریداران و فروشندگان می گذارد. برای خرید تتر کلیک کنید. پس از خرید تتر، می توانید آن را به کیف پول شخصی خود واریز کنید. هیچ فرقی نمی کند که شما از چه کیف پولی استفاده کنید چون کیف پول مجازی بیت ایمن قابلیت اتصال به تمامی کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری را دارد.

صرافی بیت ایمن با دریافت کم ترین کارمزد و ارائه ۲۹ رمز ارز با ارزش، می تواند بهترین انتخاب شما در خرید تتر، خرید بیت کوین، اتریوم و سایر ارزها باشد. با ثبت نام در این صرافی می توانید وارد لیست مسابقه ۱۰۰ میلیونی بیت ایمن در تابستان شوید. اگر نیاز به راهنمایی داشتید یا به مشکلی برخوردید، می توانید با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته بیت ایمن تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که تتر یک مورد مناسب برای سرمایه گذاری مستقیم نیست. یعنی اگر به این امید تتر می خرید که روزی قیمت آن ۱۰ برابر شود سخت در اشتباهید! تتر یک وسیله برای حفظ ارزش است و نه افزایش آن. در یک جمع بندی کلی می توان تتر را یکی از کاربردی ترین ارزهای دیجیتال و ابزار پرداخت معرفی کرد. با خرید تتر می توانید به شکلی حرفه ای تر و کاربردی تر فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال و پیرامون آن را انجام دهید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید