حجت‌الاسلام گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ۲۸ خرداد قطعا از ایام‌الله است؛ انتخابات پرشوری که قاطبه مردم با همه سختی‌هایی که همه به آن معترض هستند به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ دادند.

در مورد آقای اژه‌ای حرف زدن زیره به کرمان بردن است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در مراسم معارفه رییس جدید قوه قضاییه گفت: ۲۸ خرداد قطعا از ایام الله است؛ انتخابات پرشوری که قاطبه مردم با همه سختی هایی که همه به آن معترض هستند به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ دادند. دشمنان و بعضی‌ها در داخل حرف‌هایی زدند، اما هیچکدام در مردم تاثیر نداشت.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: شخصیت جناب آیت الله رئیسی برای ما روشن است. برای شما (آیت الله رئیسی) همین افتخار بس که مقام معظم رهبری در حکمی که برای آقای اژه‌ای دادند کلمه افتخارآمیز در مورد شما به کار بردند. آنچنان تحولی در دستگاه قضا بوجود آوردند که مردم امیدوار شدند.

وی بیان داشت: در مورد آقای اژه‌ای حرف زدن زیره به کرمان بردن است. ایشان از ۱۶ سالگی طلبگی را شروع کردند و در ادامه توسط شهید بزرگوار آیت الله قدوسی به کار قضایی جذب شدند. ایشان مسئولیت‌های مختلف داشته‌اند که اگر بخواهم بشمارم تعداد آن زیاد است. از دادستانی کل کشور تا وزارت اطلاعات که در همه جایگاه‌ها ایشان موفق بودند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: ایشان دو ویژگی دارد: اولا قاطعیت و ویژگی دوم ایشان هم ساده زیستی ایشان است. من افتخار همسایگی ایشان را دارم و زندگی ایشان یک زندگی طلبگی ساده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید