در این مدتی که از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذرد، کسب و کارهای سنتی بیشتر همه اقشار جامعه آسیب دیده‌اند. پیک‌های کرونا پشت سر هم می‌آیند و این وسط کسب و کارها مدام تعطیل می‌شوند. اگر شما هم مغازه و فروشگاه دارید احتمالا در این مدت درآمدتان حسابی کم شده است. کاملا درک می‌کنیم که شرایط تا چه اندازه برای شما سخت شده و احتمالا حسابی بازارتان کساد است.

با سایت اینترنتی فروش‌تان هرگز متوقف نمی‌شود

به همین دلیل قرار است روشی به شما معرفی کنیم که فروشگاه‌تان همیشه فعالیت داشته باشد و هیچ وقت تعطیل نشود. نگران نباشید قرار نیست قانون‌شکنی کنیم و مقررات را نادیده بگیریم.

تصمیم داریم کسب و کارتان را به جایی منتقل کنیم که هیچ وقت قرنطینه نمی‌شود. این جایی که می‌خواهیم برویم حتی محدودیت‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هم ندارد.

این‌جایی که می‌گوییم کجاست؟ در ادامه قرار است روشی را معرفی کنیم تا کسب و کارتان را در این مکان جالب راه‌اندازی کنید.

چطور کسب و کارمان را سرپا نگه داریم؟

کرونا تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند؟ چند وقت طول می‌کشد تا دوباره مشتریانم زیاد شود؟ چه کار کنم که سرمایه‌ام از دست نرود؟ از کجا هزینه‌های زندگی را تامین کنم؟

با سایت اینترنتی فروش‌تان هرگز متوقف نمی‌شود

اگر می‌خواهید از شر این دغدغه‌ها راحت شوید یک راه عالی وجود دارد. هر چه زودتر کسب و کارتان را وارد فضای مجازی کنید. یک سوال:

اگر تمام مغازه‌های کفش فروشی بسته باشند، مردم از کجا کفش می‌خرند؟ آیا دیگر کسی کفش نو نمی‌خرد؟ نه اینطور نیست. مردم همیشه به کفش نیاز دارند. به همین دلیل از فروشگاه‌های اینترنتی وسایل موردنیازشان مثل کفش را خریداری می‌کنند.

در شرایط کرونا یا هر وضعیت دیگری ممکن است تمام مغازه‌ها تعطیل شوند، اما یک فروشگاه اینترنتی هرگز تعطیل نمی‌شود. جالب است بدانید فروشگاه اینترنتی حتی در نیمه‌های شب که خواب هستید هم درآمد دارد.

وقتی سایت فروشگاهی داشته باشید دیگر لازم نیست صبح زود کرکره مغازه را بالا بدید. از آن طرف مجبور نیستید به دلیل محدودیت کرونا زود مغازه را ببندید. فروشگاه اینترنتی 24 ساعته است. این یعنی درآمد شما هم 24 ساعته خواهد بود.

شاید فکر کنید بالاخره کرونا تمام می‌شود و همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد. درست است که کرونا تمام می‌شود، اما تغییر دادن عادت مردم از شکست دادن کرونا هم سخت‌تر است.
مردم الان به خرید اینترنتی و غیرحضوری عادت کرده‌اند. خیلی از مردم مثل سابق در ترافیک و شلوغی به آن طرف شهر نمی‌روند تا خریدشان را انجام دهند.

حالا شرایط طوری شده که وقتی به چیزی نیاز داریم گوشی موبایل را برمی‌داریم و با چند لمس ساده روی صفحه، کالا را می‌خریم. به همین دلیل حتی بعد از پایان کرونا و برداشته شدن محدودیت‌ها، شاید اوضاع کسب و کارهای سنتی مثل قبل نشود.

با سایت اینترنتی فروش‌تان هرگز متوقف نمی‌شود

به هر حال پیشرفت تکنولوژی سبک زندگی مردم را تغییر داده است. به همین دلیل برای خرید محصول لازم نیست به مغازه یا فروشگاه برویم.

راه‌اندازی سایت فروشگاهی یک تصمیم عالی برای آینده کسب و کار شماست. در ادامه یک روش ساده و سریع برای ساخت فروشگاه اینترنتی معرفی می‌کنیم.

خودتان هم می‌توانید سایت فروشگاهی بسازید

وقتی به مغازه‌داران و فروشگاه‌داران پیشنهاد ساخت سایت می‌دهیم، یک جمله مشترک به ما می‌گویند. من نمی‌توانم سایت بسازم یا هزینه طراحی سایت خیلی بالاست. این دسته افراد نمی‌دانند روش‌های ساده و ارزانی هم برای ایجاد سایت فروشگاهی وجود دارد.

یکی از راه‌های ساده برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی این است که از فروشگاه ساز استفاده کنید. فروشگاه ساز سرویسی است که کار راه‌اندازی سایت را به شدت راحت کرده است. وقتی در فروشگاه ساز ثبت نام می‌کنید بلافاصله یک سایت آماده به شما تحویل داده می‌شود.

سایت خودتان را که تحویل گرفتید، فقط باید ظاهر آن را با چند کلیک طبق سلیقه خودتان تغییر دهید. بعد هم محصولات فروشگاه را وارد می‌کنید و به همین راحتی کار تمام است. البته این را هم بگویم که روند ساخت سایت و امکانات فروشگاه سازها با هم فرق می‌کند.

به عنوان مثال فروشگاه ساز پرتال که جزو بهترین فروشگاه سازهای ایرانی است در ابتدا 7 روز مهلت تست به کاربران می‌دهد. در این مدت به صورت رایگان یک سایت می‌سازید.

به این ترتیب اگر کار کردن با پرتال و خدمات آن برای شما مناسب بود هزینه ایجاد سایت را پرداخت می‌کنید. اگر هم کار کردن با پرتال برای شما سخت بود که چیزی از دست نداده‌اید.

با سایت اینترنتی فروش‌تان هرگز متوقف نمی‌شود

ویژگی مهم فروشگاه ساز پرتال این است که به کدنویسی و دانش خاصی برای طراحی سایت احتیاج ندارد. تازه هر جا هم که به مشکل خوردید، تیم پشتیبانی پرتال مشکل شما را کاملا رایگان حل می‌کند. پس همین الان تا دیر نشده شعبه آنلاین فروشگاه خودتان را به صورت رایگان بسازید.

فروشگاه اینترنتی، کسب و کار شما را حفظ می‌کند

همانطور که گفتیم طراحی فروشگاه اینترنتی به هیچ چیز خاصی نیاز ندارد. اگر همین الان شروع کنید احتمالا 4 یا 5 ساعت دیگر سایت فروشگاهی شما آماده است. به محض این که هزینه فعال شدن سایت‌تان را پرداخت کنید، رسما شعبه آنلاین فروشگاه‌تان آماده درآمدزایی خواهد بود.

به همین راحتی کسب و کار شما در هر شرایطی پابرجاست و هیچ وقت قرار نیست درآمد شما متوقف شود. برای شروع ساخت فروشگاه، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید