بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی واهی مدعی شد: ما فعالیت‌های منفی ایران در منطقه را قبول نمی‌کنیم و فکر می‌کنم آن‌ها (مقامات ایران) می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم!

اظهارات بی‌اساس بنی گانتز علیه ایران / اسرائیل در حال رویاروشدن با ایران است!

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون نظامی اسرائیل مدعی شد که: «اسرائیل در حال رویاروشدن با ایران است و آماده دفاع از خود است».

بنی گانتز در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود که اسرائیل «مصمم است مانع از هسته‌ای شدن ایران شود. ما فعالیت‌های منفی ایران در منطقه را قبول نمی‌کنیم و فکر می‌کنم آن‌ها (مقامات ایران) می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین می‌دانند که ما در خاک آن‌ها عملیات انجام می‌دهیم».

بنی گانتز در این باره توضیح بیشتری نداد.

گفتنی است که مقامات ارشد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ماه‌های اخیر ادعاهای فراوانی در مورد انجام عملیات علیه ایران مطرح کرده‌اند. از آن جمله، «یوسی کوهن» رئیس پیشین موساد بود که ماه میلادی گذشته و تنها چند روز پس از پایان دوره ریاست خود بر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه مشروح با شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل جزئیاتی جدید از فعالیت‌های موساد در عملیات علیه ایران بازگو کرد.

اما با تغییر ریاست موساد و نیز روی کار آمدن کابینه جدید این رژیم، مقامات صهیونیستی کماکان به یاوه‌گویی‌های خود علیه ایران ادامه داده‌اند.

بنی گانتز در ادامه ادعاهای خود غزه را نیز تهدید کرد که «چنانچه باریکه غزه به رها سازی بالون‌های آتش‌زا ادامه دهد، با عملیات جدید نظامی رو به رو خواهد شد!»

وی همچنین مدعی شد که «بعد از پایان عملیات نگهبان دیوارها (تجاوز اخیر به غزه) گفتیم که ما وضعیت کنونی را نخواهیم پذیرفت، از این رو ادامه پرتاب بالن‌ها ما را به یک رویارویی دیگر سوق خواهد داد».

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید