بارسلونا باید تعدادی از بازیکنانش را بفروشد یا از دستمزد بسیاری از بازیکنانش کسر کند تا بتواند نام لیونل مسی را در فهرست خود به ثبت برساند که البته کار ساده‌ای نخواهد بود.

بحران مالی گریبانگیر لالیگا / آینده مسی در بارسلونا همچنان در ابهام

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، آینده لیونل مسی در بارسلونا همچنان مبهم است. چند روز پیش به شکل رسمی قرارداد او با بارسا پایان یافت و پس از ۲۱ سال مسی دیگر هیچ تعهدی به باشگاه کاتالان ندارد ولی خوان لاپورتا رئیس باشگاه در مصاحبه های اخیر خود همواره تاکید کرده است که مسی ماندنی است و تنها به دنبال راه حلی برای ثبت نام او در فهرست باشگاه هستند.

بحران مالی گریبانگیر لالیگا / آینده مسی در بارسلونا همچنان در ابهام

در واقع مشکلات مالی عدیده بارسا و خطر نقض فیرپلی مالی باعث شده تا قرارداد جدید مسی نهایی نشود. بارسلونا باید تعدادی از بازیکنانش را بفروشد یا از دستمزد بسیاری از بازیکنانش کسر کند تا بتواند نام لیونل مسی را در فهرست خود به ثبت برساند که البته کار ساده ای نخواهد بود.

لالیگا برای باشگاه ها بودجه ای معین در مورد دستمزدها تعیین کرده و در بارسلونا از این حیث دچار مشکل هستند.

در روزهای اخیر خوان لاپورتا رئیس بارسا در تماس با خاویر تباس رئیس لالیگا بوده تا به نوعی بتواند مشکل مربوط به عقد قرارداد با مسی را حل کند اما تباس روز گذشته در جریان یک مصاحبه تاکید کرد که برای بارسلونا استثنا قائل نخواهد شد و در واقع هیچ باشگاه نمی تواند از سقف تعیین شده برای بودجه دستمزدها عبور کند.

بحران مالی گریبانگیر لالیگا / آینده مسی در بارسلونا همچنان در ابهام

به این ترتیب لاپورتا حالا دچار مشکلی جدی تر شده و امیدها به نرمش لالیگا نیز از بین رفته است.

او که در مصاحبه های اخیر خود تاکید داشته تمدید با مسی در مسیر درستی پیش می رود، حالا باید به دنبال فروش چندین بازیکن بعضا بزرگ خود باشد یا اینکه دستمزد تمامی بازیکنان را به به میزان قابل توجهی کسر کند. در این بین جرارد پیکه حاضر شده از دستمزد خود به میزبان زیادی کسر کند ولی مذاکره با سرخیو بوسکتس، سرجی روبرتو و جوردی آلبا دیگر کاپیتان های بارسا هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید