۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 55267493

سایه چشم چهره را فانتزی و عروسکی می‌کند این نوع آرایش بسیار دوست داشتنی و زیبا بوده و دختران و زنان جوان همیشه به دنبال بهترین نوع این محصول هستند. رنگ‌های متنوع و مدل‌های متفاوتی از این محصول در باکس‌های شش، دوازده و..که شامل رنگ‌های پرتنوعی‌ است وجود دارد که در میز آرایش هر بانویی دیده می‌شود. برای کشیدن سایه چشم چند ترفند عالی آموزش می‌دهیم که برای اولین بار بتوانید آنها را به کار ببرید.

آرایش چشم خط چشم دانشجویی

امروزه تنوع زیادی در محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد که با انواع متنوعی از آن می‌توان به خوبی به چهره رنگ و لعاب داد و به کمک آن زیبایی صورت را دو چندان نمود. در میان تمامی آرایش صورت، آرایش و میکاپ چشم و ابرو اهمیت زیادی در زیبایی فرد ایجاد می‌کند. یکی از بهترین وسیله‌های آرایشی موجود، خط چشم است که تنوع بی‌شماری دارد که از مهمترین آنها خط چشم دانشجویی می‌باشد. خط چشم دانشجویی این امکان را فراهم می‌کند که در محیط‌های مختلف اجتماعی همچون دانشگاه به بهترین شکل ظاهر شوید. به دلیل تنوع زیادی که در این نوع کالاها وجود دارد می‌توان متناسب با هر مراسم یا محیطی آرایش چشم مخصوص را انجام داد. به طور کلی میکاپ چهره انواع مختلفی دارد و برای هر مراسمی عروسی، عزا، جشن تولد و محیط‌های عمومی می‌توان نوع مخصوص از آن را استفاده کرد. همانطور که گفتیم آرایش چشم و ابرو اهمیت بالایی دارد و برای آن می‌توان از خط چشم الانزا، سایه و قاب ابرو استفاده نمود. در ادامه به بررسی هر کدام از موارد یاد شده خواهیم پرداخت.

آرایش چشم خط چشم دانشجویی

بهترین نوع خط چشم دانشجویی

خط چشم دانشجویی در مدل‌های متفاوتی وجود دارد به طبع هر فردی متناسب با چهره‌ای که دارد از یک مدل مناسبی استفاده می‌کند. به دلیل محیط و شرایطی که در محیط دانشگاه وجود دارد باید به دنبال خط چشمی باشیم که در عین سادگی، زیبا باشد و در چهره فرد نقش پررنگی ایفا کند از این رو می‌توان گفت مداد گزینه مناسبی برای این کار می‌باشد. نوع مایع و ماژیکی که وجود دارد اغلب برای مراسم‌های جشن و عروسی استفاده می‌شود. خط چشمی بدون دنباله و کم‌ رنگ بر روی پلک کشیده می‌شود. کشیدن دنباله برای این خط بسیار دوست داشتنی و جذاب است اما از حالت اولیه مدل دانشجویی خارج می‌شود. برای افرادی که خط چشم کشیدن دنباله دار کار سختی است این گزینه مناسب بوده و می‌توانند برای شروع کار از این مدل‌ها استفاده کنند. به دلیل سادگی و راحتی استفاده از این مدل بیشتر افراد از این محصول استفاده می‌کنند. در کشیدن خط چشم دانشجویی بهتر است به این موارد نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

  • کشیدن خط از میانه پلک آغاز شود و در انتهای آن به پایان برسد چون کشیدن دنباله برخلاف مدل دانشجویی می‌باشد.
  • برای استفاده از مداد یا قلمو می‌توان از وسیله‌های مختلفی مانند سنجاق سر نیز استفاده کرد تا رنگ بر روی پلک پخش نشود و درست کشیده شود.
  • استفاده از برندی که معروف و معتبر است و ماندگاری بالایی داشته باشد و روان و پخش شونده نباشد زیرا برندهای تقلبی از مواد بی‌کیفیت استفاده می‌شود.
  • چون در محیط دانشگاه نمی‌توان به ترمیم خط یا سایه چشم پرداخت بهتر است از مدل‌های که ضدآب هستند استفاده شود.
  • کشیدن خط نازکی بر روی چشم باعث می‌شود چشم شما درشت‌تر از حد معمول به نظر آید و این مدل هم برای چشمان درشت و هم برای چشمان نازک مناسب است.

ترفندهای برای کشیدن سایه چشم

بهترین نوع خط چشم دانشجویی

سایه چشم چهره را فانتزی و عروسکی می‌کند این نوع آرایش بسیار دوست داشتنی و زیبا بوده و دختران و زنان جوان همیشه به دنبال بهترین نوع این محصول هستند. رنگ‌های متنوع و مدل‌های متفاوتی از این محصول در باکس‌های شش، دوازده و..که شامل رنگ‌های پرتنوعی‌ است وجود دارد که در میز آرایش هر بانویی دیده می‌شود. برای کشیدن سایه چشم چند ترفند عالی آموزش می‌دهیم که برای اولین بار بتوانید آنها را به کار ببرید.

  • زیرسازی را فراموش نکنید. از آنجا که ممکن است سایه چشم بر روی پلک شما ریخته شود و زیبایی اولیه خود را بعد از یک ساعت از دست بدهد حتماً باید با پرایمر یا کانسیلر زیرسازی انجام شود.
  • برای این کار حتماً از فرچه‌های متنوعی استفاده کنید استفاده از یک فرچه برای کشیدن سایه مناسب نیست زیرا برخی از سایه‌ چشم های الانزا نیاز به قلم نازک یا پهن دارد پس یک پک چندتایی از آن را بخرید.
  • از رنگ‌های متضادی استفاده کنید. ترکیب رنگ متضاد چشم و سایه بسیار فانتزی به نظر می‌رسد. می‌توانید زیر ابروی خود را یک لایه سایه سفید بزنید تا ابروی شما را منظم و مرتب نشان دهد.
  • در محیط‌های عمومی می‌توانید در کنار خط چشم دانشجویی از سایه‌های کم‌رنگ‌تر استفاده کنید سایه‌های متناسب با رنگ روسری یا مقنعه بهتر نمایش داده می‌شوند.

قاب ابرو چیست؟ چطور از آن استفاده کنیم؟

ابرو به طور کلی دارای مدل‌های مختلفی است اما در برخی از افراد دیده می‌شود که ابروی کم پشتی دارند و نمی‌توانند مدلی بهتر را انتخاب کنند به همین جهت به دنبال راه‌های متفاوتی برای منظم کردن ابروی خود هستند که یکی از آنها استفاده کردن از قاب ابرو الانزا می‌باشد. اگر دارای ابروی نامتقارن هستید و در این ایام کرونا ترس از رفتن به سالن آرایشی دارید و ترس از تاتو دارید بهترین راه خرید قاب ابرو و استفاده کردن از آن در خانه است. برای به کار بردن آن کافی است کمی دقت و سلیقه به خرج دهید. قاب ابروی مورد نظر خود را متناسب با حجم ابروی که دارید انتخاب کنید. شابلون را بر روی ابروی خود قرار دهید و جاهای خالی که فاقد ابرو است را با مداد یا با مواد مورد نظر پر کنید. بعد از برداشتن قاب می‌توانید خط چشم دانشجویی و سایه نیز بکشید که کار آرایش چشم به بهترین شکل خود را جلوه کند. با هزینه خیلی کمتری به جای تاتو ابرو می‌توانید از انواع قاب ابرو استفاده نمایید.

قاب ابرو چیست؟ چطور از آن استفاده کنیم؟

خط چشم دانشجویی را از کجا بخرم؟

امروزه وسعت خرید آنلاین بسیار افزایش یافته به طوری که شما در هر کجایی از کشور که باشید می‌توانید در عرض چند دقیقه بدون معطلی خط چشم دانشجویی را بخرید. برای خرید می‌توانید از طریق لینک https://elanza.com/  اقدام نمایید. الانزا از متنوع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود که محصولات خود را به صورت تضمینی، نازل‌ترین قیمت، کیفیتی عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورت مرجوع شدن کالایی می‌توانید پول خود را دریافت کنید پس نگران خرید و پولی که پرداخت می‌کنید نباشید. خوشبختانه به دلیل تضمین در فروش محصولات مشتریان زیادی از این طریق خرید خود را انجام می‌دهند. صاحبان مشاغلی چون سالن‌های آرایشی و فروش محصولات آرایشی می‌توانند به صورت عمده کالای خود را خریداری کنند و از تخفیف‌های موجود بهره ببرند. فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت (۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: ۱۹۶۹۷۵۴۸۶۴

آدرس اینترنتی فروشگاه الانزا: https://elanza.com/

ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید